Hoi Dames, Wie kan mij helpen, wij hebben een plafond met om de 1,5 een rand/gleuf naar binnen gedeukt zeg maar. Je ziet het vaak in huurhuizen.. Het heeft een naam maar die naam ben ik even kwijt. Nu wil ik deze heel graag laten stuccen zodat we een strak plafond hebben, maar steeds laait de discussie hier op dat dat scheurt en niet mogelijk is om te stuccen. Ik wil gewoon een glad plafond dat moet toch mogelijk zijn ? Wie van jullie mannen is stucadoor en kan me zeggen of dit mogelijk is of scheurt dit echt ? Heb al geprobeerd om een forum op te zoeken waar stucadoors zitten, maar kan helemaal niets vinden.. Alvast bedankt voor de reactie's.
Heb het even na gevraagd aan mijn vriend die timmerman is, maar het heet een breedplaat vloer/plafond. En het plafond kan je best stucen, eerst die gleuf vlak dicht zetten met gips en dan stucgaas aanbrengen op de naad en dan het gehele plafond glad stucen en in principe moet het dan niet gaan scheuren. Hoop dat je er iets aan hebt.
mijn ex is stucadoor je kan het plafond wel recht krijgen maar moet wel goed gedaan worden anders word de boel lelijk weet niet waar je woont anders kon hij bij jullie komen kijken we hebben zelf ook zon plafond
Opvullen met plamuur en verven is niet de bedoeling, ziet er ook niet zo mooi uit.. Volgens mij is het een v-naad. Ik woon in Brabant als Grunn Groningen is, dus niet echt om de hoek. Wel een lieve ex heb je zeg dat ie dat aanbied .. Maar mijn broer heeft een stukadoors bedrijf maar wil hem eigenlijk niet lastig vallen met dit soort dingen hehe... Vind het zelf ook niet fijn als ik vrij ben en mensen bellen de telefonische hulplijn op mijn privenummer.. Tegenwoordig verwijs ik ze altijd door haha.. Ik weet nu dat het kan, bij nieuwbouw kan het wel scheuren, maar dan hoeft de discussie daar in ieder geval niet meer over te gaan..
Ik ben erachter wat het is, betonplaat met v-naad. Een betonnen plafond. Vriendlief geeft te kennen dat ie bang is dat er stukken plafond naar beneden komen als de baby ligt te slapen hehe... Ja ik snap zijn zorgen wel nu...
dat dacht ik dus ook meteen, lastigvallen is in mijn ogen elke week vragen of hij het even komt doen. En dan nog, je bent er als familie toch om elkaar te helpen??
Wil eigenlijk niet reageren, maar doe het toch. Daarna kan het topic wat mij betreft ook op slot. Ik heb namelijk al duidelijke antwoorden op mijn vraag. Mijn familie is er inderdaad om te helpen, zodra wij besloten hebben of dat plafond word gestukadoord dan vragen wij dit ook aan hem. Zoals ik hierboven heb aangegeven ga ik mijn broer hiermee niet "lastig" vallen in het weekend. Net zoals ik de mensen die mij bellen met vragen omtrent mijn werk, of ermee te maken hebben doorverwijs naar het algemene klantenservice nummer. Begrijp eigenlijk niet wat daar onduidelijk aan is. De definitie van lastig vallen is in mijn ogen dit soort vragen stellen, iemand wil namelijk ook gewoon in het weekend, zijn weekend kunnen houden. Maar dat weet je pas, als je zelf daarmee dagelijks geconfronteerd word, ik weet natuurlijk niet wat voor werk jullie doen. Ik heb tevens niet in mijn vraag aangegeven dat mijn broer stukadoor is, omdat ik juist dit soort onnozele discussie's wil voorkomen. Ik heb het aangegeven omdat de exvriend van jojo aanbied om te komen kijken en dat is dus absoluut niet nodig want mijn broer heeft een bedrijf hierin. Wel heel aardig aangeboden en tevens ook een antwoord waar ik wel iets mee kan doen. Gr Worstenbrood.
maar kun je hem dan niet gewoon tijdens werktijd hierover bellen? Aangezien het een werk-gerelateerde vraag is?
ik snap wel dat het vervelend is als je in het weekend gebeld wordt door mensen met vragen over je werk... maar ik vind het wel een verschil.. vreemden, kennissen, buren, of goede vrienden en familie...
Als jij bakker belt, en je bent hard aan het werk, wil je dan dat iemand liever 100 x belt om 100 worstenbroodjes te bestellen. Of wil je dat iemand 100 x belt om te vragen hoe die die worstenbroodjes moet maken. Poeh Poeh... Zoals ik al zei als wij weten dat het plafond gestukadoord gaat worden kan en wil ik hem inderdaad bellen, niet in het weekend. Gelieve geen reactie's meer die niets te maken hebben met mijn vraag. En kan iemand mij vertellen waar de sluit topic meldknop zit ? Gr Worstenbrood..
Wat reageer je nu raar zeg, ontzettend onnodig. Jemig Ik ben in mijn familie gewend dat je dit soort dingen gewoon out of the blue aan elkaar kunt vragen, daar is geen officieel telefoontje voor nodig ofzo...En niet of ze het per direct komen stucen ofzo, maar gewoon een vraagje of dat mss mogelijk zou zijn.. Hoef je niet meteen zo heetgebakerd te reageren hoor