Bloedverlies bijna 14 weken zwanger.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door vwpolo1988, 22 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vwpolo1988

vwpolo1988 Actief lid

4 jun 2010
    136
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo,

In heb tot aan vanmorgen toe een super zwangerschap gehad!! Niks geen zwalen. Sinds vanmorgen bloed/bruin verlies. Ik schok er erg van. Heb meteen de vk gebeld. Zei is langs geweest en het hartje klopje mooi van de baby. Dinsdag een extra echo voor de zekerheid.

Hier meiden met ervaring met bloedverlies tijdens zwangerschap??

Groetjes

2. Petra79

Petra79 Lid

27 dec 2010
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    He aanstaande moeder....schrikken he, dat bloedverlies....heb er (helaas) veel ervaring mee. De eerste 10 weken paar keer per week en nu, verder in de zwangerschap nog 4x een bloeding gehad. Maar gelukkig is onze kleine man helemaal ok. Oorzaak bij mij is de baarmoedermond (noemen ze ook wel ectropion), er groeien epitheelcellen (zeg maar de bekleding van de baarmoeder) ook buiten de baarmoeder mijn vagina in, en die bloeden heel erg makkelijk (van een keer hard niezen bv, of ontlasting). Kan geen kwaad gelukkig, maar het is wel elke keer weer schrikken. Bij bloedverlies, gewoon vk bellen en laten nakijken! Maar het hoeft dus niet altijd iets ergs te zijn....

Geniet nog van je zwangerschap!!!

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Petra heeft gelijk, bloedverlies kan door zoveel dibgen komen..je bent over de 12 weken en het hartje klopte, dus waarschijnlijk is het niets. Ik kreeg bloedverlies van sporten..

4. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.470
    4.921
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Hier ook ervaring met bloed. Nu ruim 20 weken en gisteren was het WEER raak!
    Het blijft erg vervelend en het maakt onzeker, maar ik begin er langzaam aan te wennen...
    Hoop dat het bij jou ook niets is en dat je kindje prima in orde is!

5. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had het met 16 weken. Ik ging s'ochtends naar de wc en de hele wc lag vol met helderrood bloed. Is echt wel even schrikken. Ben die week ook 3x bij de vk geweest voor controle echo maar er was niets te zien waar het eventueel vandaan kon komen en met de beeb was alles gewoon goed. De dagen erna nog flink wat bruin verlies gehad, heeft in totaal 5 dagen geduurd. Nu is alles weer ok en de beeb doet het nog steeds goed dus het hoeft echt niks te zijn. Maar inderdaad wel altidj even laten controleren.

6. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Hier hetzelfde verhaal..
    ook opeens gisteren wat bruinverlies, in de avond beetje rood en nu weer bruin..
    hopelijk kan ik morgen op controle bij de vk komen..

7. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Eerste 12 weken heel regelmatig bloedverlies gehad. Met 15 weken weer en ben inmiddels 21 weken. Ze hebben niks kunnen vinden. De eerste 12 weken begin in er aan te wennen, bij 15 weken toch weer lichte paniek. Heel lullig, maar het regelmatige bloedverlies vond ik geruststellender dan opeens uit het niets weer bloedverlies. Stukje gewenning was het.

8. vwpolo1988

vwpolo1988 Actief lid

4 jun 2010
    136
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het is fijn om meerdere verhalen te horen. Dat steld me erg gerust. Het is gewoon zo ontzettend onzeker van waar het vandaan komt. Maar gewoon hopen dat het niks met mijn baby te maken heeft.

Ik ben alleen bang telkens voor een miskraam en bang dat het kindje eruit komt en bang voor hoe het er dan uit zal zien.

Isis sterke morgen bij VK!

Groetjes

9. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    dankjewel vwpolo

vk is net geweest..ze kon niet goed het hartje vinden..ze dacht het een paar x te horen, maar dan was het weer weg..
    ik ga dus zo naar het ziekenhuis voor een echo...

10. vwpolo1988

vwpolo1988 Actief lid

4 jun 2010
    136
    0
    16
    NULL
    NULL
    O wat vervelend Isis succes in zk weet je gelijk zker of het goed zit das wel fijn. Hoor nog wel hoe het is gegaan.

Groetjes

Deel Deze Pagina