Dokter B. Happy zegt: - veel vitamine C - veel drinken (dan spoelt de boel goed door) - slappe thee drinken - kippensoep eten - zo nodig paracetamol slikken - rustig aan doen (voor zover mogelijk) Beterschap!
Je laten verwennen: op de bank, onder een deken en dan zo'n belletje in de hand, tringelingelingelingggggg : D Vers geperst Jus D' Orange Kruidenthee, er is zoveel keus, even kijken welke bij je past. Vers gemaakt soep Stomen (gezicht) boven een teiltje met kamille Warme douche of bad nemen Een ontspannende massage met lavendelmassageolie Lekker vroeg naar bed ... Beterschap!
Eentje uit de oude doos, maar werkt als een tierelier: Citroen uitpersen, heet water erop, suiker naar smaak erbij en zo heet mogelijk drinken. Sommige mensen gooien er nog een scheut drank bij, maar of dat nou echt helpt....
Herkenbaar Hier ook al een tijdje niet lekker huisarts zegt dat je veel rust moet nemen, paracetamol / ibrobrufen, keeltabletten, hoestdrankje en dat het dan vanzelf over moet gaan... Beterschap!
dankjullie wel voor de tips het vervelende is dat ik maandag alleen thuis was en werd opgebeld van kdv en dochter heeft mijn man moeten ophalen had ook koorts. dus mama moet natuurlijk voor dochter op de eerste plaats zorgen. zodra zij op bed ligt mag ik ziek zijn ben bijna zielig....
Ja echt! Flinke scheut sterke drank erbij, je slaapt goed, holtes gaan open en de ziektekiemen worden lekker uitgezweet. Beterschap!