De laatste dagen heb ik wat meer vochtverlies dan normaal. Het kan natuurlijk meer afscheiding zijn of urineverlies. Ben tenslotte al 39 weken zwanger. Maarre... even een vraagje... als je vliezen gebroken zijn en je kindje is al ingedaald... kan je het dan ook met een paar druppeltjes verliezen? En zit er dan altijd bloed bij of kan het ook doorzichtig zijn? Pff.... ben zooo onzeker! Gr Otje
Ja het kan ook druppelsgewijs, bij mij scheurde het uiteindelijk helemaal en kwam er een boel in 1 keer maar het begon met druppels.
Vruchtwater ruikt zoetig of nergens naar, ligt er aan hoe gevoelig je reuk is, en urine ruikt heel anders, vind ik iig en ook merkte ik het doordat ik d8 dat ik zwaar incontinent was geworden hihi, het kwam eruit zonder dat ik het merkte zeg maar. Anders bel je je vk zij kan het controleren of het vruchtwater is of niet, zo ja en je bevalt niet binnen 24 uur heb je nl. kans op infecties en dat moet ook niet!
Bij mij ging het ineens *PLONS* maar kan idd ook met druppeltjes alsje kindje ingedaald is. Zou effe aan vk vragen als ik jou was. Zij kan het idd checken.
Thanks! Ik denk dat ik straks toch maar even de VK ga bellen... Alleen het lullige nu is dat ik de hele dag al kleine beetjes vocht verlies en nu ga ik me er druk om maken en ist hardstikke droog! Blijf je trouwens doordruppelen of kan het ook ondertussen weer eens stoppen?
Heb je al gebeld? en wat zeiden ze? Als je wat vocht probeert op te nemen en je kunt zien of er wat vlokjes inzitten dan is het ook vruchtwater. anders effe een inlegkruisje in je ondergoed en eraan ruiken (lekker fris) ruikt het zoet dan is het vruchtwater. Succes en hopelijk horen we snel meer van je
Fleur: Ik heb nog niet gebeld... wil even wachten tot ik nog wat vocht verlies. Heb straks mijn inlegkruisje ingedaan en nu is het nog droog. Snap er ook niks meer van. Hier wordt je wel goed onzeker van zeg. Ik houd jullie op de hoogte!
hier nog eentje.. ik heb net een inlegkruisje ingedaan, ik ben een half uur geleden ook vocht verloren terwijl ik net naar de wc was geweest. Maar ik wacht ook tot ik nog een keer wat verlies. Weet jij al wat meer? en kan het niet zo zijn dat als je ligt dat er dan meer uit komt als het je vliezen zijn? Bij mij is de baby namelijk ook al helemaal ingedaalt.
hier nog eentje.. ik heb net een inlegkruisje ingedaan, ik ben een half uur geleden ook vocht verloren terwijl ik net naar de wc was geweest. Maar ik wacht ook tot ik nog een keer wat verlies. Weet jij al wat meer? en kan het niet zo zijn dat als je ligt dat er dan meer uit komt als het je vliezen zijn? Bij mij is de baby namelijk ook al helemaal ingedaalt.
Sarah25: Moeilijk te oordelen wat het nu is he? Bij mij blijft het nu droog dus heb VK niet gebeld... kan slechts zeggen: Ja had straks vochtverlies maar nu ist droog... Ik wacht nog even af...
Ik ben bij Alyssa ook een beetje vruchtwater verloren, het was wat rozig water, denk dat er een beetje bloed doorheen zat, heb toen wel de vk gebelt en ik moest idd ook een inlegkruisje indoen, maar verloor verder niet veel meer. Maar omdat het wel om vruchtwater ging had ik de 24-uurs regeling, ik wilde namelijk thuis bevallen en na die 24 uur moet je in het ziekenhuis bevallen! Gelukkig zette het allemaal door na 20 uur, dus was nog op tijd voor de thuisbevalling en wat bleek nou, dat ik een hoog scheurtje had in het vlies, dus heeft de vk mijn vliezen verder gebroken en dat was wel een PLONS! Dus kan best dat dat bij jou ook het geval is en ik zou als ik jou was toch ff vk bellen hoor! Heb je verder al buikpijn?
Goeiemorgen, Gisteren en vanochtend geen last meer gehad van vochtverlies en alles is ook heel rustig dus ik verwacht niet dat ik gebroken vliezen heb. Mocht ik vandaag nog vocht verliezen bel ik de VK. Thanks voor jullie berichten! Gr Otje