Rogijuli ( je leest dit vast ) en anderen: ik lees veel over eenn 3 fasig patrion. Wanneer begint dan vaak de 3e fase? Als het klopt wat rogijuli zei en het kruis van ff 2 dagen later moet staan dan zit ik nu 9dpo. ( mijn andere zwangerschappen ook vroeg positief ). Vanochtend getest kon me niet in houden helaas negatief maar mijn temp is wel gestegen met 2 tiende
3 fase patroon vetekent dat hij in je lf 3x een sprong imhoog maakt. Voorwaarde is wel dat een neerdaagae verhoging moet zijn. Dus niet: Voor ei 36.4 na ei 36.7, dag erna 36.8, dag erna 36.9. Maar zo: Voor ei: 36.4 na ei 36.7 voor bijv.3 dagen, daarna 36.8 voor 3 dagen en dan 36.9 voor 3 dagen. Dan heb je een 3 fase patroon. Feit dat je de vorige keer vroeg hoeft niet te betekenen dat je altijd vroeg test. Ik blijf erbij dar je nu op 9 dpo zit. Je hebt dan getest op 8 dpo en dat is wel enorm vroeg hoor Ik zou het gewoon overmorgen nogmaals proberen.
Als mijn temo hoog blijft ga ik dat zeker doen dinsdag Bedankt voor je uitleg. Het gaat dus echt om 3x een sprong na ei. Ik dacht laag voor ei, hoger erna, en nóg hoger daarna. Dacht dat ik al rredelijk wat van tempen wist ma kan nog veel van.je leren haaha bedankt
Dit klopt niet helemaal. Een 'normale' cyclus is bifasisch. Laag voor ei en hoger na ei. Triphasic wil alleen maar zeggen dat er in de luteale fase een extra stijging is. Er hoeft dus niet NOG een stijging te zijn. Als je voor ei bijv 36.4 hebt gemiddeld, na ei 36.7 voor een dag of 5 en daarna 37.0 dan heb je een triphasic pattern.
Oeeh marb je geeft me hoop Jij denkt dus ook net als rogijuli dat het klopt dat ij nu 9dpo zit? En niet zoals ff het kruis heeft gezet? Ik wacht morgen en dinsdag mijn temp af en anders dinsdag opnieuw testen
Ik zou ook 9 dpo zeggen ja. Ik vind het ook wel gek dat FF vaak op de dag van positieve ovulatietest het kruis zet. Dat kan, maar veel vaker is je ovulatie een dagje later en soms ook wel twee dagen later. Als je de ovulatietest weghaalt, wat doet FF dan?
Dan schuift ie zelfs 5 dagen op. ( kijk maar net veranderd ) De vorige ronde had ik het ook. Zelfs 3 dagen dat ie laag bleef. ( wel de laatste open bolletje )
Als dat echt zo zou zijn schat ik de kans op zwangerschap heeeel erg klein. Maar ik neem toch wel aan voor t weekend met een knal ovulatie test op woensdag. ( heb ook doorgetest. Dus sowieso woensdag de positieve ovu test
Idd wel erg raar he? Ik zet hem er maar weer in haha Hij zet het.kruis alleen op.vrijdag als de positieve ovu test op.donderdag staat. Als ik hem op vrijdag zet, zet ff het kruis op zaterdag. Ik laat het maar op.woensdag staan zoals het ook was en dan wachten ik de temp wel af tot dinsdag. Als ik dan nog.niet.ongesteld ben, waag ik een testje
Als jullie dit nog lezen: heb net héél licht positief getest. Krijg het bijna niet op de. Foto ( zie fotoalbum ) nu dan 11 dpo. Mijn temp is nog hoog. Hoop zo dat ie oploopt!
Ieks, spannend! Hij is wel erg licht voor 11 dpo of niet? Ik weet niet wanneer je normaal een positieve test hebt? Maar misschien toch op een van de andere momenten je ei gehad? Ik ben benieuwd wat je temperatuur blijft doen en vooral je testjes!
Denk nl misschien toch 1 augustus ei, dus dan zit je nu op 8 dpo. Dan is het logisch dat je test zo licht is.
Ja daar zeg je wat. Dat zou wel de erg lichte test verklaren. Hebben mijn vriends zaadjes het lang volgehouden vanaf vrijdag hihi Aan de andere kant had wel woensdags een knal ovutest
Soms duurt het even voordat het eitje springt. En op zich... 3/4 dagen houden ze het wel vol meestal. Ik ben benieuwd naar je temperatuur van morgen! (en de testen )