van die voetbalgekte, je kunt geen folder openslaan en je vind voetbalfluitjes, poppetjes, sjaaltjes, trappetjes, wc papier enz. enz. enz. en IK HOU HELEMAAL NIET VAN VOETBAL!alles is oranje!!! Wie heeft er ook zo'n hekel aan?
Ik heb vandaag een oranje 'mijn eerste WK t-shirt' voor zoonlief gekocht Is toch leuk joh... die ene keer in de zoveel jaar dat er een beetje saamhorigheid in dit land heerst!
sorry, aan mij heb je niets! ik kijk normaal gesproken niet naar voetbal, maar EK en WK vind ik toch wel weer leuk. vind vooral de sfeer super! de gezelligheid en saamhorigheid, klinkt misschien stom maar op dat moment maakt geloof, fan van een bepaalde club of whatever echt niet uit, heerlijk!! hier zijn al vele huizen versierd, ook een met italiaanse kleuren, vind ik dan wel weer humor hebben, maar tja ik hou er wel van. ben zelf op de 19e jarig en dat wordt dan dus ook een voetbalfeest!! joyce
hahaha, ik vind het eigenlijk echt niet leuk, maar een beetje tegenwicht kan geen kwaad! Ik wordt vooral gek van alle wk spullen, die na het WK weer op de vuilnisbelt belanden, sorry! En tuurlijk een saamhorigheid kan geen kwaad, maar ik vind het wel erg ver doorvoeren!
voor het wk vind ik het eigenlijk wel leuk. alleen die toeters hoeven voor mij niet zo haha! maar ik heb voor Emma ook een oranje shirt gehaald. Kijk alleen de wedstrijden van Nederland hoor, de rest boeit me niet.
Nou ik word er (nog) niet gek van maar ik ben wel héél blij dat niemand in onze straat/buurt de oranje vlaggen heeft buiten hangen en het huis versiert. Wat dát vind ik nog veel erger. Een foldertje kijk ik in en gooi ik weg maar als je in zo'n versierde straat of wijk woont, wordt het helemaal door je strot geduwd, of je nou wilt of niet. En hier ook geen voetballiefhebber, als nederland in de kwartfinale staat ga ik pas kijken, daarvoor gaan we tijdens de wedstrijden heerlijk fietsen met Charlotte als het een beetje gunstige tijden zijn, héérlijk rustig op straat dan
ik ben niet voor voetbal maar de lievelingskleur van mijn dochter is.....ORANGE.... en dit zijn de enige momenten dat op een makkelijke manier aan spullen kunt komen. gelukkig komt orange de laatste jaren wat meer in opmars maar vroeger was het echt een ramp.... mijn dochter voetbalt zelf trouwens wel en dat vind ik wel leuk om te kijken. maar het profgedoe is me veel te langdradig en commercieel daar heb ik niks mee. gelukkig valt de eerste wedstrijd onder schooltijd
Hier nog iemand.. ben er nu al klaar mee en het WK is nog niet eens begonnen... Vind het leuk om te kijken hoor, maar al die commerciële troep hoeft voor mij niet..
Hier nog iemand die er helemaal gek van wordt Hier blijft het niet alleen bij de foldertjes, maar de buurkinderen hebben van die toeters (heel leuk, tussen half 4 en 6 uur 's middags), en de hele wijk is/wordt versierd.. Hier staat onze wijk ook bekend om, maar wij doen er dus niet aan mee. 2-3 weken geleden hingen de eerste vlaggetjes al (en onze overbuurman heeft nog een vlag aan het huis hangen van het EK 2 jaar geleden (of misschien wel van het vorige WK, who knows?).
hahahaha mijn vent zou dit geschreven kunnen hebben. ergert zijn eigen er ook helemaal rot aan. houdt ook niet van voetbal, mij boeit het niet. vind ek en wk altijd wel leuk.
doe helemaal met je mee,, ROTZOOIIIIIIIIIIII dat een dag later in de prullebak ligt ,, klere toetersssssss hahahah heb nog wel een hekel aan de kleur bleeeee mij krijg je er niet in en mijn man die houd er ook niet van oooo lang leven mijn man
Ik heb ook een gruwelijke hekel aan al die oranje spullen, net zoals voetbal! Bahh... Het lijkt wel of het elk jaar steeds erger word. :x Ik ga eerlijk gezegd blij zijn als Nederland er snel uitligt, want dan stoppen ze ook met het verkopen van die rotzooi in de winkels.
Niks voor mij dat gedoe rond voetbal... De kleur oranje vind ik met koninginnedag wel prima, haha, maar ik heb geen oranje kleding. Staat me voor geen meter. Ik ga lekker andere dingen doen tijdens alle voetbalwedstrijden en vriend gaat bij andere vrienden kijken
ik vind het ek en wk heerlijk!! heb mn raam versierd met nederland en portugal!! zou willen dat heel onze straat versierd zou zijn....gezellig