hoi,hoi, de vraag staat eral, alleen wil ik graag weten of deze ook bij winkels te koop zijn en niet alleen online. en zijn die dingen heel duur? ik wil er mijn vrindin 1 geven. groetjes diana
ik heb er 1 van baby en tienerstore in rotterdam maar die heeft ook meerdere vestigingen moet je ff op internet kijken en ze zijn wel duurder dan zonder camera maarja je moet er wat voor over hebben toch? die van mij was 180 euro volgens mij
Ik heb er 1 van Elro ( die maken ook beveiligingscamera's ,rookmelders ,alarmsystemen etc) en die kun je kopen bij praxis/karwei.
wij hebben er een gekocht via www.luvion.nl heel snelle en nette afhandeling! wel duur: 189,00 euro. maarja: dat kosten die dingen nou eenmaal...
heb net 't krantje van de makro door zitten lezen. Staat er 1 in voor 106 euro. Is van 't merk caremaxx(?) 3jr garantie. Heb er geen ervaring mee... Ben zelf ook nog op zoek.
bij lidl?heb ik helemaal niet gezien? ik ben nu op mp en zo aan het kijken. maar wil haar eigenlijk helemaal geen tweedehands geven. anders maar even overleggen met meerdere vrindinnen om hem misschien samen te kopen ofzo. groetjes diana