Wat doen jullie 's avonds?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabeertje, 2 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Binnenkort begint mijn man aan een opleiding waardoor hij de komende jaren veel weg zal zijn 's avonds. Zeker 4 avonden in de week en daarbij natuurlijk ook nog thuisstudies.
    Dus nu ben ik op zoek naar iets waar ik mijn avonden mee ga doorbrengen. Hebben jullie nog ideeën?

2. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.108
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    De avonden dat ik thuis ben (werk zelf wisseldiensten dus heb ook regelmatig avonddienst) dan kijk ik tv (meestal Netflix, ben niet zo van de reguliere tv), speel ik een spelletje (Nintendo Switch of Playstation), soms wil ik weleens wat bakken, ga ik hobbyen (bullet journaling of kleuren voor volwassen) en soms slaap ik gewoon :roflmao:.

3. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Niks doen haha. Lekker bankhangen en filmpe kijken met wat lkkrs erbij. Dit doe ik overigens ook als mijn man gewoon thuis is haha. Lekker me time als de kinderen slapen.

Caithy, Triangel, Strandbal en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.605
    8.357
    113
    Vrouw
    Savonds ga ik puzzelen, game ik wat, netflix ik of ben ik bezig met how to filmpjes op youtube.

De laatste tijd kijk ik vooral filmpjes over het decoreren van taarten. Zodra ik een beetje weet wat ik leuk vind en wil gaan oefenen ga ik de spullen regelen en aan de slag.

5. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Oh soms lees ik een boek.

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ligt er ook een beetje aan wat je leuk vindt.

De avonden zijn voor mij ook me-time.
    Ik kan me heerlijk ontspannen met mijn tablet en games. Of mijn favoriete serie die momenteel weer uitgezonden wordt op de zender ONS op zaterdagavond (Flying Doctors).

7. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Ik ga sporten of met vriendinnen eten maar dan is m’n man natuurlijk thuis.

Als hij er wel is zitten we niet altijd samen op de bank. Soms gaat hij gamen of zo en dan doe ik:

- huishouden
    - online shoppen
    - in bad
    - lezen
    - serie kijken
    - vroeg slapen

8. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    huishouden
    lezen
    gamen
    tv kijken (ook Netflix)
    Zelf make up maken
    Ik wil graag nog breien/naaien, maar heb er niet de rust of tijd voor)

9. Neilia

Neilia Niet meer actief

Zo gaat dat hier ook :D

Vitamientjuh vindt dit leuk.
  10. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.108
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Oh ja dit doe ik ook, al moet ik dit niet gaan doen als ik moe ben want dan slaap ik ook zo.

Vitamientjuh vindt dit leuk.
  11. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Vind ik heerlijk! Maar ik denk dat ik dan dichtgroei als ik dat elke avond ga doen:p
    Wordt sowieso wel een uitdaging, want als ik alleen thuis zit snoep ik erg graag

Chocolat en Vitamientjuh vinden dit leuk.
  12. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.147
    23.230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik zit doordeweeks elke avond alleen. Vind dat heerlijk! Lekker de tv voor me alleen :roflmao:
    Beetje Netflixen, lezen, zp'en, soms puzzelen, wat huishouden.

13. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.393
    1.173
    113
    Ook hier is mijn man van ma-vrij van huis. Dus lekker mee mn voetjes op de bank, serie aan met iets lekkers erbij, boekje lezen, strijkje doen.. me time dus..

Zodra mijn man heel de week thuis is ben ik helemaal van slag o_O en uit mijn ritme

14. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.867
    5.105
    113
    Sporten, huishouden, werken, lezen, netflix, in bad, met vriendinnen afspreken, internet (zp, online shopppen)

15. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Mijn man is doordeweeks altijd werken in de avond. Ik werk onregelmatig, maar als ik vrij ben kijk ik lekker tv met de tablet op schoot of speel ik een spelletje op de ps. Ik werk ook regelmatig de boekjes van onze dochter bij (fotoboeken/boekjes van Pauline Oud) en soms werk ik nog een wasje weg.

16. tuc

tuc Niet meer actief

S avonds? Zo min mogelijk. Beetje huishouden en verder netflix kijken of lezen

2littlemonkeys vindt dit leuk.
  17. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Haha, ik lees het al. Veelal eigenlijk wat ik tot nu toe ook kon bedenken. Series kijken en lezen.
    Ik kwam vanmiddag toevallig boven nog wat dvd-boxen tegen die mijn man toch niet interessant vindt. Denk dat ik daar binnenkort maar eens mee begin.

18. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Dit dus. Lekkerste moment van de dag ; m'n dochter naar bed brengen en dan heerlijk Netflixen en snaaien.
    Vooral lekker als m'n man een avond weg is, dan ben ik ruler of the remotecontroler!
    :roflmao: Vind m'n man en dochter heel lief hoor!

Adje, luckynumber4, Vitamientjuh en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Normaal: veel fröbelen (weven, viltdingetjes maken enz), huishouden, sporten (bootcamp park) en afspreken vriendinnen.

Nu ben ik met name elke avond uitgeteld vanwege de gebroken nachten door de baby en sollicitatie-uitputting. Om 19.30 is huis weer op orde, om 20.30 ga ik al naar bed:)

20. mamabri

mamabri Niet meer actief

jullie stalken :cool:

Biny, Vitamientjuh, Brinsa en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina