Binnenkort begint mijn man aan een opleiding waardoor hij de komende jaren veel weg zal zijn 's avonds. Zeker 4 avonden in de week en daarbij natuurlijk ook nog thuisstudies. Dus nu ben ik op zoek naar iets waar ik mijn avonden mee ga doorbrengen. Hebben jullie nog ideeën?
De avonden dat ik thuis ben (werk zelf wisseldiensten dus heb ook regelmatig avonddienst) dan kijk ik tv (meestal Netflix, ben niet zo van de reguliere tv), speel ik een spelletje (Nintendo Switch of Playstation), soms wil ik weleens wat bakken, ga ik hobbyen (bullet journaling of kleuren voor volwassen) en soms slaap ik gewoon .
Niks doen haha. Lekker bankhangen en filmpe kijken met wat lkkrs erbij. Dit doe ik overigens ook als mijn man gewoon thuis is haha. Lekker me time als de kinderen slapen.
Savonds ga ik puzzelen, game ik wat, netflix ik of ben ik bezig met how to filmpjes op youtube. De laatste tijd kijk ik vooral filmpjes over het decoreren van taarten. Zodra ik een beetje weet wat ik leuk vind en wil gaan oefenen ga ik de spullen regelen en aan de slag.
Ligt er ook een beetje aan wat je leuk vindt. De avonden zijn voor mij ook me-time. Ik kan me heerlijk ontspannen met mijn tablet en games. Of mijn favoriete serie die momenteel weer uitgezonden wordt op de zender ONS op zaterdagavond (Flying Doctors).
Ik ga sporten of met vriendinnen eten maar dan is m’n man natuurlijk thuis. Als hij er wel is zitten we niet altijd samen op de bank. Soms gaat hij gamen of zo en dan doe ik: - huishouden - online shoppen - in bad - lezen - serie kijken - vroeg slapen
huishouden lezen gamen tv kijken (ook Netflix) Zelf make up maken Ik wil graag nog breien/naaien, maar heb er niet de rust of tijd voor)
Vind ik heerlijk! Maar ik denk dat ik dan dichtgroei als ik dat elke avond ga doen Wordt sowieso wel een uitdaging, want als ik alleen thuis zit snoep ik erg graag
Ik zit doordeweeks elke avond alleen. Vind dat heerlijk! Lekker de tv voor me alleen Beetje Netflixen, lezen, zp'en, soms puzzelen, wat huishouden.
Ook hier is mijn man van ma-vrij van huis. Dus lekker mee mn voetjes op de bank, serie aan met iets lekkers erbij, boekje lezen, strijkje doen.. me time dus.. Zodra mijn man heel de week thuis is ben ik helemaal van slag en uit mijn ritme
Sporten, huishouden, werken, lezen, netflix, in bad, met vriendinnen afspreken, internet (zp, online shopppen)
Mijn man is doordeweeks altijd werken in de avond. Ik werk onregelmatig, maar als ik vrij ben kijk ik lekker tv met de tablet op schoot of speel ik een spelletje op de ps. Ik werk ook regelmatig de boekjes van onze dochter bij (fotoboeken/boekjes van Pauline Oud) en soms werk ik nog een wasje weg.
Haha, ik lees het al. Veelal eigenlijk wat ik tot nu toe ook kon bedenken. Series kijken en lezen. Ik kwam vanmiddag toevallig boven nog wat dvd-boxen tegen die mijn man toch niet interessant vindt. Denk dat ik daar binnenkort maar eens mee begin.
Dit dus. Lekkerste moment van de dag ; m'n dochter naar bed brengen en dan heerlijk Netflixen en snaaien. Vooral lekker als m'n man een avond weg is, dan ben ik ruler of the remotecontroler! Vind m'n man en dochter heel lief hoor!
Normaal: veel fröbelen (weven, viltdingetjes maken enz), huishouden, sporten (bootcamp park) en afspreken vriendinnen. Nu ben ik met name elke avond uitgeteld vanwege de gebroken nachten door de baby en sollicitatie-uitputting. Om 19.30 is huis weer op orde, om 20.30 ga ik al naar bed