Ik zoek een hobby...

Discussie in 'De lounge' gestart door Gymgirl, 30 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Haha het is ook heel leuk.
    Zoek bijvoorbeeld op 'plantenterrariums' dan rol je er vanzelf in. De ene nog leuker dan de ander.

Treez vindt dit leuk.
  2. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Ik maak sieraden

3. fafa

fafa Niet meer actief

Als je nieuw bent in het dorp en wat meer contacten zou willen, zou ik op zoek gaan naar een vereniging of cursus ipv in je eentje gaan hardlopen of knutselen. Ik zou kijken wat er in het dorp, of nabijgelegen dorp of stad (?) zoal te doen is.

4. Bootcamp babe

Bootcamp babe Niet meer actief

Ik vind minimaliseren ook een hobby maar anderen vinden het een levenswijze.

5. genaio22

genaio22 Actief lid

15 dec 2013
    320
    189
    43
    Ik heb niet alles gelezen, maar waarom begin je niet eens met wat proeflessen volgen ergens? Bv zang/fotografie of keus je qat meuk bij de action als in mandala’s inkleuren etc kijk een beetje rond op pinterest

6. juf21

juf21 Bekend lid

20 mei 2012
    726
    139
    43
    Kleuren voor volwassenen.
    Persoinlojo
    Ik vind zelf de puzzelboekjes 'logisch kleuren & tekenen' heel erg leuk.
    Investeer in een paar goede stiften, zodat je er echt iets moois van kan maken.

7. juf21

juf21 Bekend lid

20 mei 2012
    726
    139
    43
    Er ging iets mis. :rolleyes:
    Dit moest m'n berichtje worden:

Kleuren voor volwassenen.
    Persoonlijk vind ik de kleurboeken voor volwassenen iets minder leuk, ik mis een stukje creativiteit om zelf te bedenken hoe ik het moet kleuren.
    Ik vind zelf de puzzelboekjes 'logisch kleuren & tekenen' heel erg leuk. Daar moet je stappen volgen en krijg je uiteindelijk de mooiste platen.
    Investeer in een paar goede stiften, zodat je er echt iets moois van kan maken.
    Pas op: het werkt verslavend! ;)

8. Lilium

Lilium Niet meer actief

Leuk topic. Ik volg.

9. Ila

Ila Fanatiek lid

30 aug 2017
    1.237
    989
    113
    Vrouw
    Misschien zijn er meiden hier op zp die bij je in de buurt wonen? Misschien waard om eens een oproepje te plaatsen?

Deel Deze Pagina