Vandaag ben ik 29 + 4 Gisteren ben ik ingestuurd naar het ziekenhuis ivm harde buiken en kramp in de rug en benen. Ik bleek 1 cm ontsluiting te hebben maar de cervixlengte was 4 cm.. Ik ben weer terug naar huis gestuurd met het advies rustig aan te doen. Vandaag heb ik ook wel last van kramperige rugpijn. Is meer een constant gevoel. Soms wat last van de buik, maar dit voelt zeurend. Vanmiddag toen ik naar het toilet ging verloor ik ineens een slijmsliert. De verloskundige is komen kijken en heeft me onderzocht maar er was geen verandering. De slijmsliert leek volgens de verloskundige op een deel van de slijmprop of het is van de inwendige onderzoeken van gisteren. Ik heb een foto bijgevoegd aan dit bericht. Misschien niet zo smakelijk maar hoor graag jullie mening. Mvg Marielle
Ehmm...Je hebt het al aan de vk gevraagd, ik denk niet dat wij hier vandaan kunnen beantwoorden wat het is Lijkt idd op een deel van je slijmprop, maar net wat je vk zegt; kan dus ook van de onderzoeken zijn.
Waarschuwing voor een foto zou wel fijn zijn Maar goed... Zoveel mogelijk rust houden en bellen als de krampen en harde buiken regelmatig worden