Weet iemand of het mogelijk is om een tweede Youtube-account aan te maken, en zo ja, hoe? Ik kan mijn huidige account uitloggen en dan heb ik ook nog de optie om in te loggen met een ander account, maar dat andere account moet ik dus nog aanmaken, die heb ik nog niet . Neem aan dat het moet kunnen anders kreeg ik die inlogoptie niet, maar hoe dan?
Bedoel je met hetzelfde emailadres als je huidige account of met een ander emailadres? Eerste situatie is volgens mij niet mogelijk. Tweede situatie wel.
Met een ander e-mailadres. Ik krijg wel als ik wil inloggen de mogelijkheid om in te loggen met een ander account, dus ander e-mailadres. Maar ik zal misschien kippig zijn, maar ik zie nergens een knop om met een ander e-mailadres een account aan te maken.
Gewoon een nieuwe account aanmaken maar wel met een ander e-mail adres en naam. Heb er zelf 3 al doe ik er niks meer aan.
Gebruik je de app? Dan kun je bij aanmelden op meer opties klikken om een nieuw account aan te maken Bekijk bijlage 487474
Gewoon een nieuw Google-account aanmaken; YT zit er dan gewoon standaard bij. Hier heb ik er ook 3 lopen. 1 van tig jaar terug, 1 studiegerelateerd en 1 van mezelf voor mijn eigen filmpjes.
Ja de vraag is, hoe doe ik dat, een nieuw Google-account aanmaken? Want dat ik dat moet doen snap ik, maar ik zie nergens hoe .
Oh ineens staat het er wel, "account maken" onder het inlogscherm. Of ik heb net echt met mijn neus zitten kijken...