Tweede Youtube-account?

Discussie in 'De lounge' gestart door Linnaea, 7 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Weet iemand of het mogelijk is om een tweede Youtube-account aan te maken, en zo ja, hoe? Ik kan mijn huidige account uitloggen en dan heb ik ook nog de optie om in te loggen met een ander account, maar dat andere account moet ik dus nog aanmaken, die heb ik nog niet ;). Neem aan dat het moet kunnen anders kreeg ik die inlogoptie niet, maar hoe dan?

2. LSQ

LSQ Niet meer actief

Bedoel je met hetzelfde emailadres als je huidige account of met een ander emailadres?
    Eerste situatie is volgens mij niet mogelijk. Tweede situatie wel.

3. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Met een ander e-mailadres. Ik krijg wel als ik wil inloggen de mogelijkheid om in te loggen met een ander account, dus ander e-mailadres. Maar ik zal misschien kippig zijn, maar ik zie nergens een knop om met een ander e-mailadres een account aan te maken.

4. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Gewoon een nieuwe account aanmaken maar wel met een ander e-mail adres en naam. Heb er zelf 3 al doe ik er niks meer aan.

5. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Gebruik je de app? Dan kun je bij aanmelden op meer opties klikken om een nieuw account aan te maken

Bekijk bijlage 487474

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

Gewoon een nieuw Google-account aanmaken; YT zit er dan gewoon standaard bij. Hier heb ik er ook 3 lopen. 1 van tig jaar terug, 1 studiegerelateerd en 1 van mezelf voor mijn eigen filmpjes.

7. Islah

Islah Niet meer actief

Een ander gmail-adres aanmaken.

8. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Ja de vraag is, hoe doe ik dat, een nieuw Google-account aanmaken? Want dat ik dat moet doen snap ik, maar ik zie nergens hoe ;).

9. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Oh ineens staat het er wel, "account maken" onder het inlogscherm. Of ik heb net echt met mijn neus zitten kijken...

Deel Deze Pagina