Hallo allemaal, Ben nu 17 weken zwanger van ons tweede kindje. Eerste is een meisje en de tweede waarschijnlijk ook. Nou hebben we nog geen leuke meisjesnaam gevonden. Wat zoeken we: - wat langere naam (dochters naam heeft vier lettergrepen, dus drie of vier lettergrepen zou mooi zijn, iets heel moois met 2 kan natuurlijk ook) - geen naam eindigend op -ennne (dochter) of -anne (2 nichtjes) - geen naam eindigend op Y - niet beginnend met F, E of S - geen top 20 Nev
Zit eerlijk gezegd nog niet echt wat bij. Ben niet zo'n fan van dubbele namen en ook niet van trema's of andere accenten op de naam (ervaring dat mensen die niet schrijven). Ianthe vind ik nog het mooist, maar ik denk dat iedereen dat anders uitspreekt.
Ik doe een poging: Madeleine Isabella Danique Celeste Babiche Amelie Danitsja Lorena Jasmine Lorraine Leonie Annemarijn Aurora/Aurore Camille Mirabelle/Mirabel Alexis Marinda Veronique Alandra Brittani Ivana Orinne Julissa/Yulisa Valinda Cécile Gwendolyn Lorette Kyara/Chiara Giorgia Merlijn Emeline zoiets?
C.heyenne natuurlijk wel op zn Nederlands uitgesproken zo heet onze kleine. Misschien nog Dianthe? Luana? Olivia? Valerie?
Annemijn Willemijn Floriene Amelie Lilian Caroline Carola Jacomijn Henrike Lianne Mariëlle Vivian Miriam Elisa Elise Naomi