Oh.. ben benieuwd of ik die dan ook krijg, aangezien ik ook bij IZZ verzekerd ben.. Ik krijg ook via kraamzorg een tas.. Maar wij hadden daarvoor al een leuke tas gekocht bij babydump..
helaas geen tips hier, ik heb de mijne in noorwegen gekocht en het is officieel geen luiertas. is wel 1 die in mijn disney serie tassen past (jaja, je moet maar een verslaving hebben )
Ik heb een super leuke tas van Sammies by Samsonite. Ik heb nog nooit een tas gezien met zoveel vakken en handige snufjes en daarbij is het nog super kwaliteit ook! Oorspronkeljik is 'ie 100 euro, maar hij is nu overal afgeprijsd tot een kleine 50 euro. In mijn album staat ook een foto van de binnenkant. Ze hebben hem ook in schildpaduitvoering (vind ik leuker voor een jongetje)
Zou dat suede wel zo handig zijn ivm vlekken? Die van Samsonite is ook leuk, extra mooi als hij is afgeprijsd natuurlijk!
oehh die van oillily is leuk die wil ik echt wel hebben! kruidvat heeft weleens leuke luiertassen in de aanbieding
Ik heb nu ook een gevonden van kruitvat en als iemand die ziet zeggen ze, "HEY! Die is toch van Olilly" haha -x-
dit zag ik bij een winkel bij mij in de buurt staan in een folder: kan het plaatje niet plaatsen dus hier de site: Hier kan je tassen betsellen met een naam erop. www.tassies.nl
oh wauw... die wil ik! ik heb er nu eentje bij de bugaboo cadeau gekregen... is van Baby Max zelf... maar vind deze echt geweldig... veel meer als een handtas
Ik heb een luiertas van een vriendin gekregen, maar als ik die aan de kinderwagen hang kan ik niet meer met mijn voet bij de rem Hebben jullie daar geen last van? De tas is trouwens te groot om in het boodschappenvak te doen. Van IZZ heb ik ook de paarse luiertas gekregen. Anders moet ik het daar eerst maar mee doen totdat ik de kinderwagen meeneem om te "passen"...
Ik heb een effen zwarte van Little Company, en heb er laatst eentje bij de kruidvat gekocht met een printje erop.. is ook leuk ( kan ik nog es afwisselen haha )
Leuk, welke kleur heb je genomen? Ik heb een roze Wallaboo voetenzak voor in de maxi-cosi, ook een geweldig ding. En ik krijg altijd veel opmerkingen over hoe lekker warm en gezellig dat eruit ziet.
de bruine... we hebben een spijkerstof bugaboo... dus leek me mooie combi en die doek vind ik ook super ja... zit ik ook nog aan te denken!
Ik heb er één van de HEMA gekocht. Die lijkt me reuze praktisch: a) hij is grijs, dus papa durft er ook mee te lopen b) er zitten allemaal vakjes in, zodat ik de meeneem-spulletjes goed van elkaar kan scheiden En dan straks maar eens kijken of ie in het echt ook zo praktisch is...