Sinds ik op alle tv's in ons huis, en op alle tv's in het huis van mijn ouders, een Chrome cast heb geïnstalleerd heb ik op diverse streamdiensten een abbo genomen waar mijn ouders dan ook gebruik van mogen maken. Ik had al Netflix, videoland, disney+ en Amazon prime en heb nu ook NPO plus erbij genomen. Iemand nog tips voor series op op NPO te kijken? Ik heb nu penoza weer helemaal gekeken en wil eens beginnen aan Flikken Maastricht omdat ik daar goede dingen over hoor. Het dagboek van Hendrik Groen lijkt me ook leuk, vooral omdat een deel is opgenomen in onze buurt en omgeving. Iemand nog andere tips voor series van NPO?
Dan zou ik eerder NL ziet nemen. Dan zit NPO plus erbij en sbs zender geloof ik. En is even duur als npo plus denk ik. Mn zus heeft ziggo met een extra pakket. Dat kan ik ook streamen hier. Want heb geen ziggo account. Daar staan ook echt leuke dingen op. Zag dat ze pippi langkous nu hebben, leuk voor je dochter.
Oh werkt dat zo? Ik zal mijn beste vriend eens vragen of ik zijn inlog gegevens mag om te testen of zoon hier dan alle Ziggo sport zenders kan kijken! Dan mag hij wel mijn inlog gegevens voor NPO en with love ik denk dat voor mij NL ziet geen toegevoegde waarde heeft omdat ik via kpn ook alle zenders kan kijken, terug kijken en kan opnemen. Dus een extra SBS pakket heb ik weinig aan tenzij die los nog films en series aanbieden. Zal er eens naar kijken.
Nee dat niet. Maar je hebt wel NLPlus erin zitten. Dus wat meer waar voor je geld. Ja dat met ziggo werkt tegenwoordig goed. Vroeger moest je op een ziggo netwerk zitten, maar dat is dus niet meet zo. wel kan je met een beperkt aantal mensen tegelijk op de app zelf ingelogd zijn. HBO heeft goede films en series.