Ik zoek een leuke spijkerbroek...

Discussie in 'De lounge' gestart door Roze78, 4 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roze78

Roze78 Actief lid

5 jul 2006
    352
    0
    0
    Hoi meiden,
    Jee, ik kijk even niet, en wat een berichten ineens! Haha, super! Ik heb besloten straks weer even te gaan, met frisse moed, en dankzij jullie tips weet ik een beetje welke merken ik voor moet kijken. Ik ga zeker even Gstar en Only passen.
    Maar idd, wat Nicole26 zei, ze kopen gewoon niet hoger in, dat zeiden ze ook. Nou ja, ik ga 't gewoon proberen, ben alleen Gstar en Only nog niet tegengekomen in de winkels. Maar ik ben ook nog net overal geweest.
    Nou, hopen dat het vandaag niet zo frustrerend is. En anders maar idd geen merkbroek hoor.

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Nu we 't toch over spijkerbroeken hebben, heeft er misschien ook nog wel iemand tips voor mij. Ik kan namelijk ook altijd heel moeilijk slagen voor spijkerbroeken, stad en land zoek ik altijd af (soms met, maar meestal zonder succes). Ik heb breedtemaat 25 en lengtemaat 34 (met hakken 36).

Iemand een ideetje?

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik koop ze bij wehkamp van Dyanne tegenwoordig, niet duur en ze zitten goed :)

4. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Ja het kan hoor , maar ik heb ze nog nooit hier in de schappen zien liggen . Hoogstens tot maat 34 maar hoger heb ik nog nooit gezien .

5. nicole26

En roze78 succes met zoeken ik weet hoe frustrerend het kan zijn ;)

6. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik heb maat 33/34 en m'n laatste broek is van Only, zit erg lekker.
    Esprit heb ik ook eentje van, die sluit boven ook wat beter aan. Bij die van Only moet ik wel een riem om. 'k Koop ze trouwens alleen in de opruiming anders vind ik ze (momenteel) te duur.

7. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Die heb ik inderdaad ook, bij de C&A verkopen ze deze ook. Ze zitten bij mij echt helemaal goed, ergens anders kan ik echt niet slagen!

8. Vlindertje86

Vlindertje86 Actief lid

17 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Canarische Eilanden
    O, sorry dat wist ik niet. Heb zelf nmnlk ook maat 40/42 met broeken en heb ze bij de New Yorker in Duitsland gekocht. Daar hadden ze gewoon alle maten. Maar neehoor, in NL blijkbaar weer alleen maatje 36... :(

9. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Ik vind het echt raar dat ze in sommige winkels geen grotere maten dan maat 33 hebben. Ik heb zelf maat 31/32 momenteel en ik ben echt gewoon slank, ben 1.80 en ik krijg vaak te horen dat ik zo slank ben. Nou, als je dan iets ''dikker'' bent, dan pas je veel broeken al niet meer. Dat is toch raar of ligt dat aan mij?

10. nicole26

Dat is zeker raar , en als je dan al een grotere maat erbij hebt zitten dan zit er maar 1 van bij terwijl een maatje 32 er 3 keer bij zit .. ik heb me daar ook al vaker over verbaasd , want laat ons eerlijk zijn er zijn toch maar heel weinig mensen die een maatje 32 hebben en des te meer mensen met een gewone maat 42 ..

11. Roze78

Roze78 Actief lid

5 jul 2006
    352
    0
    0
    Ja Cherrylein, dat vind ik nou ook! Alsof je echt giga bent ofzo. Ik zit eigenlijk gewoon best lekker in m'n vel en ben tevreden met m'n lichaam. Ik ben wel stevig, maar ik vind mezelf nou ook weer geen propje. En ik wil er gewoon leuk en vlot uitzien. Maar het beetje zelfrespect dat je hebt wordt er in die winkels wel uitgeslagen. Ik denk dat heel veel vrouwen trouwens wel maat 33/34 of meer hebben van spijkerbroek. Maar daar wordt echt niet op ingespeeld. Jammer hoor.

Maar by the way: ik ben geslaagd! Ik heb er twee! Een van Kuyichi, toch maat 33. Dit model viel wel goed. Ik zit ook precies tussen 33 en 34 in, en in de winkel waar ik nu was hadden ze wel 34, maar de broeken daarvan bleken toch te groot te zijn. En de meeste 33 dus te klein... Maargoed, deze past goed. En eentje van April Evil van de Sting. Ook een 33. En die hadden ze ook in 34. Ik ben echt helemaal blij! Eindelijk... Ik had ook nog voor Only willen kijken, maar kon dit nergens vinden. In welke winkels verkopen ze dit merk?

12. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.160
    35.825
    113
    Ik vind de maten die verkrijgbaar zijn ook idioot. Ik schommel tussen maat 32/33 en vind mezelf nou niet bepaald idioot dik ofzo. Toch kun je in de meeste winkels een 33 al niet meer vinden. Volgens mij komt dit wel overeen met maatje 42, volgens onderzoek de meest voorkomende maat in Nederland.

13. Vlindertje86

Vlindertje86 Actief lid

17 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Canarische Eilanden
    bij Only en Vero Moda

14. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.160
    35.825
    113
    En o ja, ik denk dat ik een heel raar figuur heb ofzo, want heb nog maar 1 model tot nu toe kunnen vinden van only die goed zat. Vind ze vaak heel wijd aan de taille. Maar goed, ik heb in verhouding dan ook wel dikke bovenbenen en een slanke taille. (nu even niet natuurlijk)

15. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Ik heb ook maatje 34 en slaag altijd bij Okey! Soort mix van Only en Vero Moda.
    Prijs van de broeken liggen tegen de vijftig euro! Dus niet duur, althans vind ik ;)

16. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ik droeg broeken van garcia. Die hebben wel een heupmodel, maar zijn aan de achterkant wat hoger zodat je niet in je ondergoed staat als je bukt ofzo. Maar ook weer niet zo heup dat je ook aan de voorkant in je ondergoed staat. Zijn ook niet heeel erg duur, iets van 40 euro ofzo

17. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

De spijkerbroeken van de h&m zitten mij erg goed.. 34-34.. ;)

18. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ja maat 32 is spijkerbroek maat he, en maat 42 in spijkerbroekmaten is wel echt HEEL erg groot.

19. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik ben ook slank, ben 1,75 en heb maat 29 lengte 34

Probeer die maar eens te vinden, ALTIJD uitverkocht, nergens te krijgen. Dus ook als je slank bent is het niet altijd zon feest ;)

20. little hoop

little hoop Actief lid

5 mrt 2009
    187
    0
    0
    ik zou als ik jou was naar de herenmaat 34 gaan.
    Ik werk zelf in een jeanswinkel en helaas gaat de damesmaat bij ons maar tot 32...
    Dan adviseer de klant altijd een herenbroek.
    9 van de 10 x kopen ze hem.
    Zit als gegoten en valt hoger uit.
    En je ziet het er niet aan.

Veel succes

Deel Deze Pagina