Het fenomeen babyshower is aan het overwaaien van Amerika naar hier... Het wordt in NL steeds vaker gedaan.. Mijn vraag, wie heeft er een babyshower gehad of is bij een babyshower geweest? Wat werd er tijdens de babyshower gedaan?
Heb geen babyshower gehad, maar zit er wel over te denken om een babyshower te organiseren voor m'n beste vriendin.. Volgens mij is er best veel info op internet te vinden over wat je allemaal kunt doen enzo (qua spelletjes, eten/drinken etc). Lees ff mee iig!
ik heb er een gehad! was echt super! heeft een vriendin als verassing geregeld met hulp van mijn moeder en man. ik kreeg allemaal vragen en als ik het goed had mocht ik een kado uitpakken. ook moest ik allemaal babypotjes voeding proeven en dan zeggen wat het was. was erg leuk en gezellig en ik heb veel mooie kadoos gehad! het is voor een zwangere vrouw echt een leuke verassing dus als je het voor iemand wilt organiseren zou ik zeggen doen! ik vond het erg leuk dat iemand dat voor me wilde doen en dat al die mensen wilde komen.
ik heb een keileuke babyshower gehad bij mijn eerste, allemaal leuke spelletjes (babykleertjes ophangen op tijd met handicaps (telefoon en baby in je armen tegelijk) babypoep raden (luiers met snicker ofzo erin) babypotjes raden (wat voor groentes e.d. het zijn) leuke kleine kadoootjes en allemaal snoepjes die met babies e.d. te maken hebben. Was echt supergezellig, meiden onder elkaar!!
Ik ben inderdaad een babyshower aan het organiseren voor mijn schoonzus, dus ik hoop veel leuke ideeën van jullie te krijgen!
Ik heb 2 jaar geleden zelf een babyshower georganiseerd. Van familie uit Amerika, heb ik een doos met spulletjes gekregen. Ik zal vandaag of morgen even het opzoeken en zal ik je mailen. Ik kan me herinneren dat ik ook dingen op papier heb. Als het lukt kan ik het scannen en je mailen, anders stuur me een pb wanneer je er belang bij hebt.
Ja, heel leuk. Ik heb er eentje meegemaakt van mijn zusje. Iedereen moest een kadootje kopen en een foto van hunzelf als baby erop doen, en dan moest mijn zusje raden wie het was. Niet geraden was niet kadootje uitpakken ze had er best wel wat goed. Daarnaast hadden we allemaal wat te eten gemaakt en een soort van buffet gedaan. Was echt superrrrrr leuk
Mijn moeder heeft een baby shower voor me georganiseerd toen ik zwanger was. Het was een hele leuke verrassing en ik vond het heel erg leuk om op een positieve manier met het zwanger zijn bezig te zijn (lag 5 maanden in het zh en mocht/kon niets doen dus ik vond mijn zwangerschap vooral negatief). Doordat ik zo ziek was was het wel een rustig feestje maar ik denk er nog met een gigantische glimlach aan terug.
Ik heb 6 jaar geleden voor het eerst een babyshower georganiseerd voor mijn beste vriendin. Was een erg geslaagd feestje en wordt nu dan ook voor elke vriendin georganiseerd (heb er zelf dus ook al 2 gehad!). Wij doen niet aan spelletjes, maar gewoon lekker eten, drinken (soort thema elke keer), gezellig kletsen en natuurlijk kadootjes uitpakken. Elke keer super gezellig!! We weten natuurlijk wel dat het eraan komt, maar wanneer precies blijft altijd een verrassing!
hier hebben wij toen veel besteld Ooievaarslijn, alles voor een feestelijke kraamtijd! Feestartikelen, luiertaarten, kraamsuikers, geboortetegels, geboorteklokken, kraamcadeau's. Levering wereldwijd. misschien heb je er wat aan..
Een vriendin van me kreeg er afgelopen september een, jammergenoeg kon ik er niet bij zijn maar ik heb natuurlijk wel mijn bijdrage geleverd. Het hele huis werd daar roze aangekleed (haar vriend zat in het complot) en de dames (moeder, schoonmoeder, schoonzusje, vriendinnen etc.) hebben allemaal voor iets lekkers gezorgd, een soort tapashapje waar lekker de hele avond van gesmuld kon worden. Daarbij nog een leuk kadootje van max. 10 euro en toen kon het feest beginnen. Ik vond het een superleuk idee en hoop stiekem dat ik er ook een krijg
Ik ben bij een babyshower geweest. Ze hadden allemaal leuke roze drankjes en cupcakes. We hebben verschillende spelletjes gedaan: 1) raad de omgang van de buik van de zwangere 2) raad van verschillende dieren hoe lang ze drachtig zijn 3) maak van de voor en achternamen van de aanstaande moeder en vader zoveel mogelijk jongens en meisjesnamen. Bij elk spel kon degenen die het dichtsbij zat of met de meeste goede antwoorden een kleinigheide winnen. En uiteraard was er veel uit te pakken voor de zwangere.