Als je een mobiel hebt met internet gebruik SoundHound! Zing een stukje en hij zoekt het voor je op. Werkt ook goed als je een liedje op de radio hoort en wil weten welke het is .
@ Agnes: Dat geeft niks hoor, maar hij is het dus niet @ Sjorsje: Dat is hem ook niet. @ Glimworm: Will Smith is het niet, dat is toch ook meer een rapper? @ Mutsevluts: Helaas, ook dat is hem niet. @ Slunae: Nee, het is eerder wat alternatief. Het is absoluut geen dance o.i.d. Had je wat in gedachten dan? Want soms komt een dance groep/artiest wel eens met een wat ander nummer, dus misschien dat het hem dan toch is? @ Shadowcat: Is dat een app? Dan kan ik hem zo wel even proberen. Als ie ergens in mijn valse gezang iets kan herkennen Allemaal echt super bedankt voor het meedenken, maar hij lijkt wel onvindbaar! Straks heb ik bv de tekst toch verkeerd. Als ik hem toch vind plaats ik het hier. En als iemand nog een idee heeft hoor ik het graag.
Slechte app... We hebben hier vier nummers geprobeerd en hij herkende niks. We dachten dat het aan ons lag, maar zelfs toen ik het nummer afspeelde, herkende hij het niet... Sowieso een stomme app, want ik kan hem niet de-installeren...
En dit zal dan wel het origineel zijn: http://www.youtube.com/watch?v=1fd9qP-sHbQ Sugar Hill Gang: Apache (Jump On It) Hihi, en nu zit dit liedje dus in mijn hoofd, bedankt he!
pfff ik krijg er hoofdpijn van, geloof dat ik de zoektocht maar opgeef. Echt vaag dat het dan nergens te vinden is. (misschien klopt de tekst ook wel niet helemaal.)
I know! pff... Ik heb waarschijnlijk gewoon 1 van de dingen niet goed. De tekst misschien, of iets anders. Maar ik kan het gewoon echt nergens vinden. Zo frustrerend dit! Wel heel lief dat jullie allemaal zo goed meedenken.
Ik ben ook een wandelende radio maar weet niet zo goed wat je bedoelt... dit misschien? http://www.youtube.com/watch?v=VQfzXXxPOi8
O jee, als jij ook een wandelende radio bent, en het niet herkend Misschien moet ik het dan gaan opnemen, en verkopen want het was echt een leuk nummer! En blijkbaar bestaat het nog niet! Chickenfoot is het ook niet.. Het is ook echt heeel monotoon gezongen. zitten maar 2 of hooguit 3 toonsoorten in, en het is vrij lang achter elkaar hetzelfde. Maar ik begin te twijfelen over de text, dus daar concentreer ik me niet te veel meer op.
Ook al geprobeerd, maar die vind hem ook niet. Net als soundhound musipedia en nog wat sites en apps...