Heb mijn certificaat nagelstyliste behaald Nou was ik daar dus al super trots op omdat het een opleiding was die ik besloot te gaan doen omdat ik het leuk vond. Er was geld voor, dan had ik ook een dag even geheel voor mijzelf en ik leerde nog eens iets bij. Vriendlief heeft me geholpen door heel simpele dingen als een extra tafel regelen op marktplaats zodat ik niet telkens heel de tafel hoefde op te ruimen en lekker mijn spullen kon laten liggen om er de volgende dag weer mee verder te gaan. Tante van mij is pedicure en had twee kaartjes voor een beautybeurs. Zelf hoefde ze niet zo nodig naar de beurs maar ze ging alsnog samen met mij. heb me vergaapt aan alle mooie nagelspullen en stands, bakken met info en spullen/voorraad meegenomen en besloot toen dat ik het niet hobbymatig wilde blijven doen. Maar hoe ik het moest gaan aanpakken wist ik nog niet zo goed. Inmiddels zijn we een paar maanden verder, ben ik werkloos geraakt en ben ik nu druk bezig met uitzoeken van HBO studie. Daarnaast..... heb ik me ingeschreven bij de KVK, een cursus over een eigen bedrijf runnen kado gekregen van mijn oma, prachtig mooie visitekaartjes kado gehad van mijn ouders, een facebookpagina voor mijn bedrijfje aangemaakt, kortom, heel druk mee bezig. Openingstijden ingepland, besloten het voornamelijk 's avonds te doen omdat daar nogal wat vraag naar bleek te zijn bij ons in de buurt. En gisteren? Mijn eerste drie klanten gehad! 1 was een bekende, de andere twee hadden mij gevonden via mijn facebook. 1 van de twee onbekenden heeft zonder dat ik er om gevraagd had een super leuke recensie achtergelaten! Dat was leuk wakker worden vanmorgen! Ik ben zo trots! Woehoee! Vanmiddag een mooi kasboekje kopen, die had ik nog niet eens omdat ik totaal niet had gedacht dat het binnen twee dagen al zo een vaart zou lopen Nu nog mijn rijbewijs, dan ben ik officieel een mobiele nagelstyliste!
Wat leuk gefeliciteerd!! En nou de klanten maar lekker laten komen Super gaaf ook dat je gelijk zo'n goeie recensie hebt gekregen, beloofd veel goeds voor de toekomst!
Heerlijk zeg, gefeliciteerd! Ik ben ook voor mezelf begonnen en dat had ik veel eerder moeten doen! Ik ga elke dag met plezier aan het werk ook al werk ik nu dubbel zo hard.
Wat leuk! Ben zelf ook nagelstyliste en het is hartstikke leuk. Welkom in het vak! Ik wens je veel plezier en veel klanten toe.
Gefeliciteerd! Echt heel leuk zeg en goed dat je besloten hebt zoiets voor jezelf te doen. Geniet ervan.