We hebben de vorige reeks compleet en zijn begonnen met de nieuwe serie. Wie kan ons blij maken met NIJNTJES? Tegen betaling natuurlijk, ik heb nog geen dubbelle. Groetjes Roxanne!
Succes, ik heb de bij de vorige keer zo'n enorme ruzie gekregen met die **** van de Bruna hier, dat ik nu helemaal niet meer kom. Nijntjes of geen Nijntjes, ze hebben het bij de Bruna bij zo enorm verpest dat ik er echt alleen nog kom voor het postagentschap.
Ja heel spijtig, mocht ik toch ergens een Nijntje tegen komen, dan houd ik het ingedachte voor je, heb je al Nijntjes?
je krijgt ze wel bij weinig dingen hoor vindt ik kocht een buskaart en daar kreeg je hem niet eens bij
das snel mijn zoontje is er ook gek van maar ja om nou opeens veel te gaan kopen daar nee daar doe ik niet aan mij wil ze wel dus wie er niks mee doet
staat ook vermeld op de site van de Bruna; Deze actie geldt niet voor boeken, tabak, kansspelen en service-artikelen. Service-artikelen zijn: beltegoed, postzegels, diensten TNT (zoals postpakketten), waardebonnen (VVV Iris cheque, Boekenbon, Boncadeau), Bruna cadeaukaart, Th!s cadeaubon, strippenkaarten/OV abonnementen, Staatsloten/Dayzers, Lotto, Krasloten, Toto. waarschijnlijk heeft mijn moeder gewoon mazzel gehad
Dat laat ik aan jou over, de Nijntjes actie is deze week van start gegaan. Misschien als hij open blijft dan andere via dit topic kunnen ruilen?
hoi, Ik houd me ook aanbevolen! ik heb inmiddels de ster nina (donkere nijntje) 3 keer. Wie kan of wil er ruilen voor een ander nijntje?