problemen gastouder en belastingdienst

Discussie in 'De lounge' gestart door flowertje, 12 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    1juni 2009 ging mijn dochter naar de gastouder dit heeft ze 2 maanden gezeten ik kreeg woorden met de gastouder ik heb 2 maanden geld gekregen en beetje erbij heb wat terug betaald aan belastingdienst omdat ij teveel had gekregen..
    Ik kreeg mijn facturen per mail mijn mail is gecrasd en heb de facturen niet...
    Nu zegt mijn gastouder maar 1 naand gekd te hebben gehad en ik weet zeker dat ik 2 maanden heb gegeven heb zelfs fekd terug betaald
    de facturen krijg ik niet van de gastouder en zit nu in de problemen want. Ik wordt nu op 0 gezet en ik heb dat geld nooit wat ik moet terug betalen...

Het is een ingewikkeld verhaal sorry begrijo er zelf weinig van
    mijn internet bankieren gaat terug tot aug 2009 en ik heb juni juli bodig dus baal

weet niet wat ik nu moet doen baal hier zo van

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Je kunt bij de bank om een uitdraai vragen... Hier moet je geloof ik alleen wel voor betalen. Maar zo kun je wel zien en eventueel bewijzen dat je het geld van 2 maanden hebt overgemaakt.

3. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Idd een afschrift bij de bank vragen, dan heb je bewijs.

4. mamaSuusenTessa

mamaSuusenTessa Bekend lid

8 okt 2010
    893
    0
    16
    NULL
    Eindhoven
    Heb jij de definitieve berekening al gehad?
    En als je problemen met haar hebt,dan neem je toch contact op met het gastouderbureau?Die kunnen je echt wel verder helpen.Alleen nu ben je wel te laat.Als je de aanslag al hebt,zou ik maar snel bezwaar maken hoor.

5. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Tja gastouder bireua doet er niks mee en 20 euro voor uitdraai vind ik veel geld heb wel rekening van 2 maanden bemiddelingskosten 113 euro

ik moet de brief voor 12 nov inleveren maar heb 2 weken gelede. Al de gastouder opgebelt en nog niks baal zo

6. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    je kan met internet bankieren wel verder terug zoeken, ook van voor je internetbankieren gebruikte. Je moet dan gebruik van de zoekfunctie maken.
    OF had je die rekening toen nog helemaal niet, dan kan het natuurlijk niet.
    Verder kan ik je niet helpen.

7. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    De zoekfucktie van rabobank gaat niet verder

8. mamaSuusenTessa

mamaSuusenTessa Bekend lid

8 okt 2010
    893
    0
    16
    NULL
    Eindhoven
    12 nov is vandaag.Dus helaas ben je te laat en moet je alle kinderopvangtoeslag terug betalen.Geen pardon meer,het had in aug al ingediend moeten zijn.Je mag nog blij zijn met de extra kans.Succes!

9. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ja ik kreeg toen een brief inderdaad in au. En toen. Wist ik niet wat het was heb het aan de kant gelegt
    nu dus het probleem en tja heb het geld niwt dus terug betalen.gaat niet lukken
    ik heb alles eerlijk gedaan maar gastouder wilt het niet geveb

10. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Contact opnemen met het gastouderbureau? Gastouder komt er wel erg laat mee:(

11. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ja maandag ga ik meteen bellen maar hoop zo dat dit goed afloopt ben aan het stressen nu

12. Miniman

Miniman Niet meer actief

Wat ik altijd vanuit mijn werk heb geleerd, wie eist bewijst! Dat houdt in dat zij mag aantonen dat jij niet genoeg hebt betaald. Daarnaast vind ik het vreemd verhaal want het gastouderbureau betaalt haar toch uit? Lijkt me raar dat de gastouder je rechtstreeks benadert over financiële zaken.

13. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    In 2009 gingen de betalingen nog niet perse via het GOB, dat is pas per 1januari 2010 veranderd.

Als ik het goed begrijp lopen er dus 2 dingen door mekaar nu? Je moet aan de belastingdienst aantonen wat je betaald hebt aan vergoedingen én je gastouder beweert te weinig ontvangen te hebben?

14. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ja wijffie dat speelt er nu

15. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik had eerst 20 uur in de week en dat was daarna opgehoogd naar 40 uur in de week en dat is nooit opgeschreven enz en ik had er naar moeten vragen mar had er totaal geen verstand van en tja nu problemen

Deel Deze Pagina