mijn hamster hete kruimeltje, vernoemt naar de hamster van nils holgerson (ik had een blonde langhaar, met zwarte ogen)
Mij schoot gelijk "goldie" (op z'n engels ) door mijn hoofd Onze russische dwerghamster heette "smirnov". (van de russische wodka )
Onze hamster heette vroeger Flopje. Hoe we erop kwamen weet ik niet haha! (had de verkeerde naam neergezet erg) klopt nu wel
Heb ooit een albino dwerghamster gehad en die had de naam Digger gekregen. Ook wel eens 2 gerbils bij elkaar gehad en die hadden de naam Ham en Kaas
Keesje XP geweldig toch!! Of Apollo, Marsje, Twixie, Trixie, Hammie.. XP sorry ik hou van Random namen!!
O ja, mijn oude hamster heette heel saai: Dotje. Mijn vriendin had er meerdere door de jaren heen: Eerst Speedy ( I, II en III ), en later 2 samen: Wilma en Fred, naar de Flintstones
Ik vind kruimel van kruimeltje van nils leuk. Of: stoffer muis pip muffin tumtum/tummie snoet/sproet Die van mij heette trouwens gewoon frits. Mijn konijn nu heet breezer.
wij hebben er ooit eens 2 gehad Knabbel en Babbel Zielig verhaal eigenlijk... Babbel heeft het welgeteld 2 dagen volgehouden... mijn broer had ze gekregen voor zijn verjaardag.... maar knabbel en babbel waren niet de beste vrienden dus ze moest appart... knabbel mocht in een plastieke opbergbox in de slaapkamer... babbel kreeg de luxe kooi met een prachtig uitzicht op het gangpad van de camping. Dagje efteling pakte voor hem niet goed uit! toen we thuis kwamen was hij bijna gebraden! erg zielig