Misschien heeft iemand hem heeeel per ongeluk toevallig gevnden (jeweet t nooit), maar onze dochter is begin deze week haar favoriete knuffel kwijt geraakt op de fiets in den haag (leidschenveen) een groene kikker van happy horse (zonder kroontje die hadden we eraf gehaald)...mocht iemand hem toevallig hebben gevonden, dan zijn we heel gelukkig! ze heeft een reserveknuffeltje (maargoed we moeten nu dus weer een reserve halen) maar die valt wel wat minder in de smaak dus; ze vraagt namelijk steeds om "andere mjam" (zo heet de knuffel... heb ook al een oproepje op knuffelwijt.com geplaatst...hoop zo dat iemand hem vindt...
Volgens mij heb ik er nog 1tje liggen. Zal morgen even voor je kijken, want kids liggen nu al op bed!
oooo ja? dat zou echt superzijn! ze is namelijk zo onwijs gehecht aan die kikker , hij MOet echt overal mee naartoe...ze is er eigenllijk gewoon een beetje verslaafd aan...:S
www.knuffelkwijt.nl www.knuffelkwijt.com Bij de laatste heb ik er in ieder geval wel 1 zien staan.... Hoop dat jullie snel 1 weer vinden!
ik had gezocht en er zijn er 2 die er 1 hebben precies dezelfde.. *Eerdere link deed het niet.. hier dus de directe links* Knuffelkwijt.com // Gedetailleerde knuffel weergave. Knuffelkwijt.com // Gedetailleerde knuffel weergave.
Ben even verder gaan zoeken.. als je die dus nieuw wilt kopen, Knuffie.com: Knuffel Kikker deze is gratis.. weet niet of het de goeie is. Happy Horse knuffels en vele andere merken ** Bel voor informatie of bestelling 06 - 47 55 44 70 ** Happy Horse kikker | leuke knuffelbeesten | Pimp en Co Overzicht waar je, ze kan krijgen en voor hoeveel. Happy Horse knuffel Kikker Frederic - Informatie, prijzen en ervaringen Marktplaats.nl > Happy Horse Konings kikker Frog Frederick LQ. 1296 - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Knuffels Ik hoop dat je, je meiske een beetje kan troosten met een nieuwe.. vind het altijd zo sneu voor die kleintjes.