Hallo iedereen, Ik zit in een hele moeilijke situatie. Wil het eigenlijk niet open en bloot neerzetten. Ik wil zelfs een gedicht maken maar het lukt me niet door mijn emoties, het betreft een overlijdings gedicht. Er is NOG niemand overleden maar ben bang dat dat niet meer langs gaat duren. Als er iemand is wat me wilt hebben, zeg het even dan pb ik wat informatie. Sorry dat ik het even niet kan neerzetten.
Dit formulier heeft met Sinterklaas een heel mooi gedicht geschreven. Ze dicht heel snel en mooi,je kunt haar eens vragen. Ze heeft al meerdere verzoekjes gehad http://www.zwangerschapspagina.nl/members/raket78.html
Dankjewel Melanie dat je met me mee denkt, maar ik wil niet zomaar iemand een pb sturen zonder toestemming dit ook ivm dat ik het verhaal niet zomaar kan doen, maar ben echt blij dat je mee denkt dankjewel.
Ik heb helaas ook wat overlijdensgedichten "moeten" schrijven.... Ik zocht altijd naar gedichten op internet, pakte stukjes eruit die ik mooi vond, mijn gevoel omschreven, en paste bij de overledene omdat ik het ook moeilijk vond om mn gevoel juist te omschrijven zonder dat het te standaard, "gemaakt" of juist "te" werd.. Als ik dan een aantal mooie stukjes bij elkaar had maakte ik daar mn eigen gedicht van, met de dingen die ik nog toe wilde voegen, en sommige stukjes wat meer in mn eigen woorden te veranderen. Misschien lukt het jou zo ook? Ik wil het ook best voor je proberen, maar vanuit jezelf geschreven legt toch vaak meer het juiste gevoel neer... Maar je mag me PB'en Ik weet niet of er "haast" achter zit want dit weekend zit ik helaas niet achter de pc
Je mag me pben hoor dan wil ik het wel voor je proberen ik heb zelf al meerdere overlijdensgedichten geschreven of van vlakdaarvoor..