wie kent het programma? het is op net 5 het was er vanmiddag om kwart over 5 erop. ze moesten in 10 minuten tijd een aantal recepten maken 1 daarvan zag er heerlijk uit, dat waren (dacht ik) blokjes soya gebakken in olijfolie en dan met een saus er over met room erin. ze hadden het over de naam soja farin(geloof ik). en je kon het recept terugvinden op hun site bbc uk food dus ben ik gaan zoeken, maar ik kan het niet vinden mijn vraag is dus: wie heeft het ook gekeken en weet wat ik bedoel en hoe het heet
dat is hem ook niet, maar deze ziet er ook lekker uit het waren redelijk grote blokjes en die waren gebakken in de pan ( niet in de oven). met daarover een sausje. en je kunt het in 10 minuten maken, want dat was de uitdaging van gisteren. ik heb ook al in de tvgids gekeken of ze daar toevallig de namen van de koks er bij hadden staan, maar dat jammer genoeg ook niet
Denk ook niet dat je het recept zo snel op de bbc site zult vinden het zijn namelijk al hele oude afleveringen (zo'n 5 jaar oud als ik het goed gok). Ik keek het toen altijd op de bbc en daar is het er al heel lang niet meer op. Groetje sAnita