Rafael vd Vaart relatie met hartsvriendin van Silvie; Sabia Boularouz

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door SeaShell, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Zou daar de ruzie over zijn gegaan met oud op nieuw?
    Wat was er nu precies gebeurd? Zag laatst bij boulevard dat Rafael zei dat hij Silvie nooit geslagen had?

UPDATE Sensationele ontwikkeling in de saga rond de scheiding van het Nederlandse glamourkoppel Sylvie en Rafael van der Vaart (30). Nadat het getrouwde koppel door een hoogoplopende ruzie op oudejaarsavond uit elkaar ging, is Rafael (speler van Hamburg) enkele maanden later al in de armen gevallen van Sabia Boulahrouz (35). Sabia is de ex van de Nederlandse ex-international Khalid Boulahrouz (31) en vooral de beste vriendin van Sylvie (34). De knappe WAGs Sylvie en Sabia werden boezemvriendinnen, toen hun partners samen bij HSV en Oranje speelden. In Bild bevestigt Rafael van der Vaart de prille relatie met Sabia: "We kennen elkaar al jaren en waren altijd al goede vrienden. Nu hebben er zich verrassend genoeg grote gevoelens ontwikkeld." Sabia blijft voorzichtig. "We zijn sinds kort inderdaad een koppel, maar we houden het voorlopig heel rustig. Onze liefde heeft tijd nodig om zich te ontwikkelen. Sylvie weet ervan en ik denk niet dat ze boos is."

Rafael en Sylvie in betere tijden. © photo news.

Heel verrassend zijn er plots grote gevoelens ontstaan tussen ons de voorbije weken. Door vertrouwen zijn we naar elkaar toe gegroeid.
    Rafael van der Vaart
    Bild spreekt van 'de liefdessensatie van het jaar'.Nadat het op oudejaarsavond tot een ruzie in het openbaar was gekomen, liep het huwelijk van de Van der Vaarts begin dit jaar spaak. Sylvie van der Vaart (34) werd in de weken daarop veelvuldig in hun woonplaats Hamburg gespot aan de zijde van beste vriendin Sabia Boulahrouz (35), die haar relatie met voetballer Khalid Boulahrouz al eerder had beëindigd.

Vertrouwen
    Het gaat niet om een gerucht, want de tortelduifjes hebben allebei de prille relatie al bevestigd. Eerst geeft Rafael toelichting. "We kenden elkaar al jaren en zijn altijd goede vrienden geweest. Heel verrassend zijn er plots grote gevoelens ontstaan tussen ons de voorbije weken. Door vertrouwen zijn we naar elkaar toe gegroeid", zegt Van der Vaart tegen Bild. Sabia Boulahrouz voegt daaraan toe: "We zijn nog maar kort samen. We geven het alle rust. Onze liefde heeft tijd nodig om zich te ontwikkelen."

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    fijne vriendin... en fijne ex man die er met je beste vriendin vandoor gaat

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Inderdaad! Rotstreek zeg!

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh, de aandacht is wat gezakt dus er moet een 'spannende wending' komen.
    Wat voorspelbaar allemaal.

5. giraf

giraf Niet meer actief

Hoezo? Misschien heeft Sylvie er helemaal geen probleem mee?
    We kennen toch het hele verhaal niet? (als het al waar is....)

6. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Nou, als Sylvie nog even de koffer induikt met Khalid is de soap compleet ...

Wat een slechte beste vriendin.

7. SeaShell

Sabia en Rafael hebben het zelf bevestigd ;)
    Zou jij er blij mee zijn als je beste vriendin je vent afpikt? Of als je scheiding nog aan de gang is je ex iets krijgt met je hartsvriendin :(

Sabia was ook aanwezig met oud op nieuw, zal me niks verbazen als de affaire al gaande was en de reden van de breuk overspel zou zijn van Rafael.

8. SeaShell

Ook fijn voor Silvie dat Damian nu Sabia als stiefmama krijgt, zal Silvie echt om juichen dat haar hartsvriendin nu voor haar zoon zal zorgen als hij bij papa is ;)

9. SeaShell

Ook Khalid zal zich wel beetgenomen voelen dat zijn collega nu iets met zijn ex vrouw heeft, ook voor hem geld dat zijn 2 kids dadelijk opgevoed worden door Rafael en je je dan extra genaaid voelt.

Vind het zielig voor Khalid en Silvie

10. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Want ze kunnen geen goede opvoeders zijn? De kinderen horen volgens mij hier volledig buiten te staan.
    Dat de ouders elkaar het licht in de ogen wellicht niet gunnen heeft geen ruk met de kinderen te maken. Zoalng daar goed voor gezorgd wordt zie ik het probleem niet.

11. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    oja niet bij stilgestaan ja, ook nog eens als collega's
    goh wat een verhaal weer zeg
    Ik kan me ook niet voorstellen dat Sylvie er geen probleem mee zal hebben, kijk als het nou 2 jaar na de breuk is... oke dan misschien maar zo kort?
    denk niet dat ze gezegt heeft ' nou neem jij m maar dan '

12. giraf

giraf Niet meer actief

Ah ja, ik zie het, te snel gelezen :)

Maar afgepikt? Misschien hadden ze eerder geen gevoelens voor elkaar, hebben ze die pas gekregen nadat ze beiden uit elkaar waren?

Natuurlijk zou ik het (op zn zachts gezegd) verschrikkelijk vinden als mijn man en beste vriendin een relatie zouden krijgen, maar we weten toch niet of dat bij Sylvie ook het geval is?
    Misschien vind zij het helemaal niet erg...

13. SeaShell

Nee, tuurlijk betekent dat niet dat ze niet kunnen opvoeden ;)
    Maar ik zou het erger vinden als mijn man er met mijn beste vriendin vandoor zou gaan en zij dan voor mijn 2 kids zorgt als dat m'n man een wildvreemde vrouw krijgt en die voor mijn kids zorgt
    Ik zou me dubbel genaaid voelen als hij er EN vandoor gaat met m'n hartsvriendin EN zij ook nog eens de mama van m'n kids gaat spelen

14. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ik zou het erger vinden als mijn beste vriendin er NIET voor zou zorgen, hoe genaaid ik me ook voel.

15. henkie24

henkie24 Niet meer actief

en dit gebeurt nooit bij onbekende mensen?

16. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Oh, da's snel.. en wat een naaistreek. Ik zou me echt verraden voelen, jeetje.

17. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    Wat een rotstreek

je maakt mij niet wijs dat sylvie dit maar ok vind haar gevoel zal in die maanden heus niet zomaar weg zijn

18. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.789
    113
    Ze bedoelde dus waarschijnlijk een figuurlijke klap in het gezicht :cool:

Ja dit is natuurlijk not done ( vriendinnen die met een ex gaan)

Maar ja...liefde laat zich niet stoppen

19. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Volgens mij ben ik de enige die denkt:

Als ze gelukkig zijn waarom niet?

Als mijn man en ik ooit uit elkaar gaan ( wat ik niet hoop )
    En hij vind wel het geluk bij mijn (beste) vriendin dan wens ik ze samen het beste toe.
    En zal ik de laatste zijn die hun geluk in de weg zal staan.

20. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Nee, niet de enige. Ik zou flink moeten slikken, maar ja, zo loopt het leven soms. Liefde/verliefdheid kan soms uit het niets ontstaan, zo ook hier. Nadeel voor hun is dat ze in de spotlights leven en alles onder de loep wordt genomen.

Deel Deze Pagina