weet je het zeker? ik heb namelijk exact dezelfde met precies dezelfde print en dat is een beco butterfly 2 carnival.
Ik heb een beco butterfly 2. superding en lang door te dragen. mijn kleine vond het alleen helemaal niks op mn rug. was continu aan mn haren aan het trekken dus die heb ik verkocht. maar verder een superding. deze:Beco Butterfly 2 Designer Fabric Baby Carrier - Carnival
Misschien is het al gezegd, maar ik kan je aanraden om beide draagzakken een keer te proberen voordat je koopt. Stel je vraag op draagpraat op facebook en misschien hebben mensen bij je in de buurt wel zo'n draagzak. Ikzelf vond de wompat erg mooi, maar na passen bleek dat ik de tula(toddler) veel fijner vond dragen. Ik vond een webshop die beide draagzakken had en ik mocht van de eigenaresse langs komen om te proberen. Niemand kan je vertellen wat de beste is, omdat smaken verschillen.
HopeSept welke broekmaat heeft je oudste zoon nu? De Manduca past tot ongeveer broekmaat 86/92, de Tula Toddler past vanaf broekmaat 86/92. Voor een kindje van 14 maanden zal de toddler nog te groot zijn, tenzij je echt een reus hebt.
Tula heeft een baby en een toddler maat, de baby is volgens mij vergelijkbaar met de Manduca en de toddler is een maatje groter.
Tula Toddler past pas goed bij maat 86/92 en de baby (standaard) past zonder inzet pas goed vanaf maat 74 Met inzet zou het al vrij snel kunnen, maar houdt er rekening mee dat die in de zomer aardig warm is.