Ok, ik heb geprobeerd lijstjes te maken enzo, maar dat werkt bij mij vaak erg demotiverend als ik me er dan niet aan houd, dus heb wat anders in mijn hoofd. Ik heb dus het idee om als doel te stellen om gemiddeld per dag minimaal zoveel tijd aan poetsen te besteden, minimaal zoveel tijd aan administratie, minimaal zoveel tijd aan opruimen, etc. Als ik dan aan iets bijvoorbeeld op maandag 2x zo lang besteed, dan kan ik dat overslaan op dinsdag als dat beter uitkomt. Dus eigenlijk zoek ik een app met een cumulatieve stopwatchfunctie, beetje zoals de sportapp van apple: dus waar je op aan kunt klikken wat je nu gaat doen en dan weer als je klaar bent? Het liefst dan natuurlijk met doelen per onderdeel en dat je dan wat je meer hebt gedaan over kunt hevelen naar de volgende dag (dat kan niet met de sportapp van apple). Omdat het heel specifiek is en echt anders is dan de normale “to do” apps, weet ik niet zo goed hoe ik naar zo’n app moet zoeken in de app store en of die bestaat.
Boosted is misschien iets voor je? Hier in kan je zelf verschillende projecten aanmaken voor time tracking. Zelf niet gebruikt, maar lijkt grafisch erg helder en inzichtelijk.
Kan hem niet vinden in de appstore. Heet hij echt alleen “boosted”? Edit: gevonden via google, is alleen voor android volgens mij. Maar het helpt wel in dat zo’n app “time tracking app” heet. Ik ga even googlen .
AH ja, sorry. Ik heb een Sony, dus Android. Ik zou idd even verder zoeken op time tracking, dat was ook mijn zoekterm en ik zag er meerdere staan.
Ja, ik heb inmiddels er 1 geinstalleerd (Atracker), maar weet nog niet of deze het uiteindelijk zal blijven. Hij is wel lekker simpel, daarom ging ik er ook voor, maar ik zie bijvoorbeeld geen optie om handmatig iets in te voeren als je vergeten bent om de activiteit te starten. Dat is wel jammer. Maar ik ga hem even een week of 2 gebruiken en dan eventueel verder kijken, omdat ik dan misschien beter weet wat ik wel en niet wil. Bedankt voor de input, de time tracking zoekterm was erg helpend . Edit: je kunt wel handmatig wat achteraf invoeren, haha, blijkbaar meer functies dan ik dacht, misschien blijf ik wel bij deze app. Als hij goed bevalt, dan koop ik waarschijnlijk de “pro” versie, vooral vanwege dat de reclame onderin dan weg is, maar volgens mij kun je dan ook syncen met andere apparaten en nog andere extra opties.