mag ik hier aub mijn gevoeles neerpennen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 8 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Ik voel me nergens meer welkom, overal krijg ik commentaar over mijn moederschap, jullie weten nog wel dat mijn mama zei dat ik nooit een kind mocht krijgen, maar het is zij niet alleen dat dat nu zegt!

wat misdoe ik de wereld toch? mijn zoontje komt echt niks tekort, hij lacht de hele dag, is hij dan ongelukkig?

vorige week zondag heb ik een Chihuahua gekregen, ik vroeg erges om raad voor zijn gejank 's nachts, ik word daar direct verweten dat ik et niet waard ben zo een hondje te krijgen en dat ik hem alleen maar heb voor te showen, dat is echt niet waar! ik wil hem leren zelfstandig te zijn 's nachts, daarom laat ik hem niet bij mij op de kamer!

wat misdoe ik in godsnaam toch?

sorry voor mijn gezeur, maar het moest er even uit!

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Jeetje meid, het is niet leuk om altijd zulke opmerkingen te horen te krijgen.
    Waarom wordt er zo op je gereageerd?

Heb je een vriend, of lieve vriendinnen? die wel eens lieve dingen tegen je zeggen, gewoon dat je er mag zijn.

3. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Meid, jij bent geen slechte moeder.... Hij voed jouw zoontje op hoe jij vind hoe het moet en het beste is. Kan mij goed voorstellen hoor. Dat je moe van wordt. Ik trek er niks meer van aan. Het is mijn /ons kind en wij beslissen over haar en niet anderere......

****KNUFFEL****

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hey Cristy,

In jouw geval misschien goed om eens met iemand te gaan praten.
    Ben bang dat wij daar de juiste personen niet voor zijn.

Ik vind het heel rot dat je het momenteel zo zwaar hebt en dat iedereen kritiek op je heeft!
    Probeer de zonnige kant van het leven en je ventje te blijven zien!

Elmo

5. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    ik weet echt niet waarom, echt niet, bij mijn weten heb ik niets misdaan, ja, ik heb vriendinnen, maar die hebben het allemaal te druk!

ik wil hier echt geen medelijkden wekken, het moet er gewoon eens uit, maar ik kan echt niet meer!

6. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik denk dat je eens met iemand moet gaan praten, want dit verhaal klinkt een beetje naar het depressieve toe (vind ik trouwens niet gek met een moeder die zulke opmerkingen maakt). Zorg dat je hieruit komt, ook voor je kindje.

7. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Lieve meid. Wat een rot situatie :( Mischien lucht het op als je er even over praat met iemand die je goed kan begrijpen en die graag naar je luisterd. Ik wil je ieder geval heel veel succes wensen in deze moeilijke situatie meid. Wees sterk voor jezelf en vooral voor je zoontje

8. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Wat een verschrikkelijke nare opmerkingen! Wat onmenselijk...
    Misschien is een heel groot deel van die mensen die die opmerkingen maken wel jaloers.
    En échte vriendinnen maken tijd voor elkaar! Hoe druk het dagelijks leven er soms uit kan zien! Knoop dat even in je oren!

Probeer intussen positief te blijven, voor zowel jezelf als je zoontje.
    Ik weet dat het moeilijk is, maar probeer schijt te hebben aan de mensen die je zo omlaag proberen te halen. Jij en je zoontje (en partner?) zijn het belangrijkst, en daar doe je het allemaal voor! Niet voor de buitenwereld!

Heel veel sterkte toegewenst!

9. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    mijn partner begrijpt me ook niet, als ik me even wat neerslachtig voel en ik huil, dan zucht hij en blaast hij altijd, ik kan mijn gevoelens bij hem ook niet laten zien, ik voel me zo ontzettend alleen!

10. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Kun je goed met je huisarts overweg? HIj of zij zou je eventueel kunnen doorverwijzen naar iemand met wie je op regelmatige basis kunt praten.

En je vriendinnen geen tijd? Het zou erg fijn zijn als ze tijd voor je maken, misschien moet je aangeven dat je er doorheen zit! Dit is niet niets meid...

Sterkte hoor!

11. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

heb je zeker advies gevraagt op hondenplaza :rolleyes: ze kunnen daar namelijk ook altijd geweldige adviezen geven

meid trek het je niet aan de belangrijkste persson in je leven houd van je focus je daarop

wel krijg je ff een cyberknuffel van me

groetjes nathalie ;)

12. tanna

tanna Bekend lid

26 mei 2008
    685
    0
    0
    Hoi Christy,

Bij ons op het CB werken ze met stevig ouderschap. Dit is een programma die laag drempeligge hulp geven. Loopn anders een keer bij het cb binnen tijdens inloop spreek uur. En geef aan waar je tegen aan loopt. Hun kunnen je dan verder helpen. Het is juist laag drempelig dus je gaat niet gelijk de hele molen in.

Ze kunnen je bij staan en eventueel naar praat groepjes met mensen die tegen het zelfde aan lopen. Je kunt er beter te vroeg bij zijn als te laat. Als je echt in een depresie raakt is het en voor jou en voor je kind niet goed.

Een hele dikke knuffel en sterkte.

Annemarie

13. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Ik denk dat dit een goed advies is, hier doen zo ook zoiets. Het helpt wel als je vertrouwen in je CB hebt, als ik het zo lees heeft lang niet iedereen dat. Probeer in ieder geval met iemand te praten meid, wat Annemarie zegt, een depressie o.i.d. is ook voor je kind niet goed.

14. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Jeetje wat naar, die opmerkingen. En dan van je moeder! En je vriend mag zich ook wel wat meer laten zien.

Ik sluit me aan bij de adviezen.

Ik weet niet of Baasrode in de buurt is, maar hier is alvast een dikke KNUFFEL ! En goed dat je je gevoelens even kwijt wilt. =D> Ik hoop dat het werkt voor je.

Kus

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jeetje wat een vervelende situatie, denk idd dat het je erg goed zou doen om eens met iemand te gaan praten. Een maatschappelijk werkster ofzo. die kan je net als ons een luisterend oor bieden,maar misschien ook oplossingen of tips.

Succes en knuff

16. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    lieve dames,

ik dank jullie voor de steun en de vele berichtjes!
    ik heb idd hulp nodig, dat besef ik nu!

ik ga iemand zoeken om mee te praten!

17. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Goedzo! Ik hoop dat je gaat beseffen dat je waardevol bent net als ieder ander. En als jij dat beseft, dan krijgt je kindje dat ook mee!

Sterkte!

18. Amfy

Amfy Niet meer actief

er is al veel over gezegd hier ik kom je alleen even een knuffel geven ik weet wat je mee maakt ik heb het zelf ook meegemaakt ik word dus nu zo boos als ik dit lees. als je nou wil praten mijn prive mail adres staat onder in de balk als je dat zou willen mag dat altijd.

nou ****KNUFFEL****

19. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Hoi Cristy

Hoe kunnen mensen nou zeggen dat jij het niet goed doet? Zitten ze hele dag op jou te letten of zo?
    En hoe kan je moeder nou zeggen dat jij nooit geen kind mag krijgen? Sorry dat ik het zeg maar dit heb ik nog nooit gehoord van iemand.

Ik weet zeker dat jij een goeie moeder bent.
    Ik denk dat de mensen gewoon Jarloers zijn dat jij een mooi lief gezond kindje hebt.
    Je moet gewoon niks aantrekken wat andere mensen zeggen. Gewoon lekker genieten van jullie kindje.

Over je hondje gesproken, misschien is het verstandiger om het gewoon aan de dierenarts te vragen, dan krijg je gewoon antwoord van iemand die er echt ervaring mee heeft.

Geniet van je kindje en laat andere mensen maar zeiken.

20. tanna

tanna Bekend lid

26 mei 2008
    685
    0
    0
    Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel iemand vind waar mee je kunt praten.

En Meid je mag er wezen en trots zijn dat je deze stap al hebt durfen zetten. Nogmaals een hele dikke knuffel

Annemarie

Deel Deze Pagina