Ik zoek een stoere jongensnaam!

Discussie in 'Babynamen' gestart door MissFlower, 19 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    @sas26: ik vind jesse eigenlijk wel een stoere naam maar dat is natuurlijk ieder z'n eigen mening en ik vind het helemaal niet gek klinken bij danisha en wat je zegt over yoran heb je helemaal gelijk.. ik vind het jammer dat mensen gelijk zeggen dat je die naam niet zal moeten kiezen vanwege de associatie.. zou toch niet best zijn dat één zo'n kerel die hele naam verpest.. gaat toch om de persoon zelf en niet de naam.. daarom hou ik die naam ook gewoon in mijn hoofd.. ook omdat die en jesse goed passen bij onze achternaam. beter als jayden maar dat is ook zo'n mooie naam haha.. lastig hoor

2. Carolien82

Carolien82 Actief lid

8 dec 2008
    364
    0
    0
    Gelderland
    Ik vind Jesse ook erg leuk alleen is het tegenwoordig niet meer zo'n aparte naam omdat er veel jongetjes zo heten, maar goed als je dat niet erg vind is dat een hele leuk optie. Overigens vind ik Jayden ook niet zo heel leuk, maar dat komt omdat ik een meisje ken die zo heet.

Vorige week zijn er bij 2 verschillende vrienden een jongetje geboren en de ene heet: Bryce en de andere heet Finnley.

Misschien vind je dat iets?

3. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    bryce en finnley vind ik beide wel leuk.. zal het aan mijn man voorleggen.. dank je!

en idd dat is wat ik zo jammer vind dat de naam best populair is en daarom baal ik ook dat ik zo weinig jongensnamen echt leuk vind en als ik ze leuk vind dan vind mijn man ze niks haha

4. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Jayden :D hihihi

Deel Deze Pagina