Een MBO studie volgen op je 26ste ben ik daar niet te oud voor? Het gaat hierbij om een studie voor 21+
Ik ben net klaar met n MBO studie en ik ben 27 dus waarom niet? Lekker doen p.s.: mijn opleiding was niet eens 21+ dus ik zat bij 17 en 18 jarige in de klas
Omdat ik het gisteren een vriendin van me vertelde en die reageerde nogal geschrokken, ze vond het raar dat een 26 jarige vrouw met een dochter van bijna 2 jaar nu nog een mbo opleiding ging volgen, waardoor ik begon te twijfelen. Maargoed ik heb zoiets van ik ben liever bezig met studeren of werken,dan dat ik uit gemakzucht een uitkering aanvraag. En aangezien het vinden van een baan tegenwoordig zo moeilijk is.
Voor een voltijd mbo wel. Met 16 jarigen in een klas is behoorlijk wennen. Voor een deeltijd ben je nooit oud genoeg! Welke opleiding wil je gaan doen?
Oud? je bent nooit te oud om te leren . Hier een opleiding gedaan en afgerond in 2008 ben nu 40 en werk weer in de brange waar ik me thuis voel. Wie niet waagt wint nooit .
Onderwijsassistent, 2 jarig opleiding, 2 dagen naar school en 2 dagen stage, tis geen deeltijd studie
Nee, hoor!! Ik heb vorig jaar ook nog een mbo opleiding gedaan op mijn 27ste. Was wel een verkorte volwassenen opleiding.
Absoluut niet te oud.. Zeker bij zo'n 21+ opleiding zal je zien dat je waarschijnlijk niet de oudste zal zijn.. Zelf ook aantal keer zo'n opleiding gedaan en heb ik de klas gezeten met mensen van in de 30 en 40... Dus 26 is absoluut niet te oud! En zoals ze wel eens zeggen, je bent ook nooit te oud om te leren! Dus ik zou zeggen, gewoon lekker doen!!!
Gewoon doen je weet nooit waar het eindigt wie weet levert het na tijd een baan op. Na drie jaar ongeveer werk ik ook weer en doe het nu iets meer dan een jaar , mede door mijn diploma en ervaring . als je wil is er werk laat een ander maar kletsen . Je kunt altijd zien wat het word. Zal pittig zijn met kind maar vast de moeite waard . Als je het niet doet krijg je spijt , en proberen kun je zo laat je zien dat je wil.
Da's dan BBL, en je bent nooit te oud hoor.. ik ga ook weer beginnen volgend jaar na m'n bevalling en heb dan ook die leeftijd, voel me niet te oud om wat leuks te doen!
Hoeft geen bbl te zijn hoor. Mijn opleiding was een dag naar school en twee dagen stage. Waren net genoeg uren om BOL te zijn waardoor ik ook nog studiefinanciering kreeg.
Ik zou alleen kijken of je die opleiding wel wilt doen, volgens mij is er praktisch geen werk in te vinden op het moment.
Ja, dat wilde ik eigenlijk ook nog zeggen. Je zult heel weinig kans hebben op een baan in die richting vrees ik...