Ik heb de heletijd een discussie met mijn opa,hij wil graag een liedje hebben,alleen weet hij niet hoe die heet en wie het zingt,hij denk zelf vader abraham,maar als ik daar op zoek op youtube krijg ik niet een liedje waar in je hoort dat een vrouw een ongeluk heb gehad,en dat hij haar zo mis want daar gaat het over,en via google kom ik er ook niet achter meer weet hij zelf ook niet want hij is een beetje vergeetachtig hoop dat jullie kunne helpen groetjes
Ik weet niet of je deze bedoelt, maar deze is van vader Abraham, gaat ook over een overledenvrouw, maar ik kan er niet uit op maken dat zij is overleden door een ongeluk. Zo Is Het Leven Ik kijk steeds naar buiten hier dicht bij 't raam Ik denk aan ons tweeen en zeg weer je naam 't Is toch zo stil hier nu jij bent heengegaan Ik heb alleen nog een foto en stil verdriet voortaan Je bent nu in de hemel, dat is zo ver van hier De enige herinnering dat is een stuk papier Waarom moest dit gebeuren, ik kan niet zonder jou Je was toch al die jaren m'n eigen lieve vrouw Maar zo is het leven, zo moet 't zijn Nemen en geven, wat vreugde en pijn Als God mij ook komt halen dan ben ik weer bij jou Want zo is het leven, m'n kleine lieve vrouw Onze dochter heeft een klein, die jij niet meer mocht zien Ik hoop als ze eens groot is, op jou dan lijkt misschien De klok die slaat z'n uren, maar nu alleen voor mij De jaren zijn gekomen, de dagen zijn voorbij Ik ga nu maar naar buiten en pluk de bloemen af Die jij voor ons eens plantte en leg ze op je graf Ik weet wat jij zou zeggen, "treur niet meer om mij Want alles in het leven, dat gaat toch eens voorbij" Maar zo is het leven, zo moet 't zijn Nemen en geven, wat vreugde en pijn Als God mij ook komt halen dan ben ik weer bij jou Want zo is het leven, m'n kleine lieve vrouw Je bent nu in de hemel, dat is zo ver van hier De enige herinnering dat is een stuk papier Waarom moest dit gebeuren, ik kan niet zonder jou Je was toch in m'n leven m'n eigen lieve vrouw Maar zo is het leven, zo moet 't zijn Nemen en geven, wat vreugde en pijn Als God mij ook komt halen dan ben ik weer bij jou Want zo is het leven, m'n kleine lieve vrouw M'n kleine lieve vrouw
heb hem ff snel gebelt.. het is een serieus en rustig nummer,en hij heb het over dat hij vaak ik mis je hoort.. ik heb hem zelf niet gehoort jammer genoeg.. mijn oma is woensdag 2 jaar overleden en we wille een dvd maken met allemaal fotos en graag dat liedje op de achtergrond.. de liedjes hierboven zijn het jammer genoeg niet groetjes
Geen ongeluk, maar wel een heel sneu liedje... Ook een wat ouder liedje. Tura ik mis je zo De regen stroomt als tranen langs de ruit. Het is of de ganse hemel om je huilt. Ik voel me zo mistroostig als het weer . Ik mis je zo ik mis je meer en meer. Ik herinner mij de tijd van jij en ik. Van het allereerste tot de laatste blik. Ik zie je nog altijd als verslagen staan, Toen ik vertelde dat ik weg moest gaan. Refr. Ik mis je zo, ik mis je meer en meer, Ik zie je in men dromen keer op keer. Wie zegt me hoe en waar zie ik je weer. Ik mis je zo ik mis je meer en meer. Ik weet niet wat er mij toen heeft bezielt. Te denken dat ik minder van je hielt. Ik besef nu dat het lang niet over is, Omdat ik jou nog alle dagen mis. Refr. Ik mis je zo, ik mis je meer en meer, Ik zie je in men dromen keer op keer. Wie zegt me hoe en waar zie ik je weer. 2x Ik mis je zo ik mis je meer en meer.
Is het een engels liedje,ken ik wel waar een meid in verongelukt en de jongen zingt hierover is een liedje uit eind 50
Artiest: Mama's Jasje 't Is zo warm in huis ik moet er even uit Gauw wat frisse lucht of er gebeurt een ongeluk Slaap, baby slaap als je papa langs de stille straat vannacht, aan mama loopt te denken oh god, ik voel me rot ik voel me leeg sinds zij verdween oh god, zeg mij waarom ik deze vrouw niet missen kan elke deur, ieder raam blijf ik gade slaan ieder huis, elke bar wil ik binnengaan iedereen vraag ik uit, zeg me waar is ze toch oh wo ho , ik mis haar zo ik dacht dat een kind onze liefde redden kon maar m'n hoop was blind want het is juist andersom slaap, baby slaap als je papa langs de stille straat vannacht, aan mama loopt te denken oh god , ik voel me rot ik voel me leeg sinds zij verdween oh god, zeg mij waarom ik deze vrouw niet missen kan elke deur, ieder raam blijf ik gade slaan ieder huis, elke bar wil ik binnengaan iedereen vraag ik uit, zeg me waar is ze toch oh wo ho, ik mis haar oh god, zeg mij waarom ik deze vrouw niet missen kan elke deur, ieder raam blijf ik gade slaan ieder huis, elke bar wil ik binnengaan iedereen vraag ik uit, zeg me waar is ze toch ik mis haar zo Deze misschien?
zazaziezo ik denk dat die het best kan wezen,alleen ik kan hem niet op limeware vinden niet op youtube
Stephaniem, Ik ben hem nu aan 't downloaden. PM me maar even waar ik 'm heen mag mailen. Ben zo eerst ff naar hondetraining, maar dan kan ik 'm later op de avond wel ff doormailen. En terwijl ik m'n post aan 't editten ben is hij al binnen Groetjes, Con
Patsy van Rein de Vries? Vlak bij de haven staan heel oude huizen Somber en donker, bouwvallig en koud Daar woont een meisje, ze noemen haar Patsy Zij is het meisje dat veel van me houdt Kaal en versleten zijn Patsy haar kleren Ondanks die kleren hoort Patsy bij mij Thuis wil geen mens van m'n meisje iets weten Toch gaat m'n liefde voor haar nooit voorbij Patsy, 'k hoor toch bij jou Nooit wil 'k een ander als vrouw Ook al woon je in 'n krot Met de huisdeur kapot Je weet toch hoeveel 'k van je hou Iedere nacht lig ik rust'loos te dromen 'k Zie hoe je wacht in die sombere straat Denkend dat ik niet meer bij je zal komen Maar als ik kom is 't misschien al te laat Laatst vroeg een buurman heel zachtjes aan vader "Ken jij die Patsy, ze kwam wel eens hier 't Meisje is droef aan haar einde gekomen Gisteren vond men haar in de rivier" Patsy, 'k hoor toch bij jou Nooit wil 'k een ander als vrouw M'n geluk is voorbij Jij bent niet meer bij mij Patsy, straks kom ik bij jou
Bedoel je niet dokter Bernard van Bonnie st Claire en Ron Brandsteder? http://www.youtube.com/watch?v=EONnCVyxvu8 Of anders Rocky van Don Mercedes! http://www.youtube.com/watch?v=9o3Sb0sx4g4
Moest altijd vreselijk huilen als ik dat liedje hoorde, Rocky van Don Mercedes, en nog steeds krijg ik er een brok van in m'n keel. Mijn vader is overleden toen ik 4 jaar was, dus moet altijd aan 'm denken als ik het nummer hoor...