Ik heb een groene van de Ikea, ideaal ding, super simpel! Mijn moeder heeft een tuitbeker van Tupperware, ook zo'n handig ding (wel iets strakkere deksel, maar ook wel handig) en die kun je zelfs inruilen voor een nieuwe alstie stuk is! Er zijn dus nog opties! p.s. Ik heb ook een tuitbeker (antilek) van de kruidvat, en daar kun je zo het antilek dopje uithalen! Enige nadeel is wel dat die dan errug hard stroomde, dus was lastig drinken voor haar.
van de nijntje serie ( oa bij marskramer) heb je een fijne tuitbeker zonder antilek. Nadeel van de antilek er uit halen is dat het dan erg hard gaat omdat er twee gaatje in de deksel zitten. Bij de nijntje beker ( en die van de ikea ook) zitten alleen in de tuit gaatje waardoor het niet zo snel gaat.
De nieuwe blauwe of roze van de hema zou ik niet nemen. Wat een aanfluiting was dat toen ik deze kocht omdat de groene hier niet meer te koop is. Mijn zoontje krijgt er bijna niets uit (met deksel); zonder deksel is het wel een fijne beker. De bekers uit de babydump doos zijn inderdaad fijn, maar ik hoorde dat je ze niet los kunt kopen.