Nieuwe mobiel, maar welke...?!

Discussie in 'De lounge' gestart door Milaa, 3 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milaa

    Milaa Fanatiek lid

    8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Hoi Meiden!

    Ik ben toe aan een nieuwe telefoon! Die ik nu heb is echt versleten.. Ik wil heel graag een smartphone, maar welke?! Geen i-phone, daar ben ik al over uit! Blackberry of de HTC Desire lijkt me erg leuk/handig.. Ervargingen? Tips? Andere dingen?
    En bij welke provider hebben jullie je abbo lopen?? Aan te raden of niet? En hoe duur (als je dat wilt vertellen :))??
    Pff sorry ben er echt niet in thuis!

    Alvast bedankt voor het reageren :)

    Liefs,
    Femme
     
  2. wapa

    wapa Fanatiek lid

    7 feb 2008
    1.136
    2
    0
  3. Milaa

    Milaa Fanatiek lid

    8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    @wapa; Oh dat is een samsung, die heb ik op het moment zelf ook al 1, liever ook geen samsung meer :).. Of word ik dan te kieskeurig :)?
     
  4. daphne78

    daphne78 VIP lid

    10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    #4 daphne78, 3 apr 2011
    Laatst bewerkt: 3 apr 2011
    als het goed is heb ik een sony ericsson Xperia ARC besteld van de week (moet nog definitief bevestiging krijgen dat het goed is gegaan, want het ging ff fout)....
    Wilde eerst een Nokia E7, maar die is te duur
    Dan maar een HTC Desire Z, maar die vind ik ook veel te duur om zo te kopen
    en toen ging ik verder kijken en kwam deze tegen van sony ericsson, en tijdelijk gratis.
    Ik ga dadelijk voor een abo bij t-mobile (aangezien deze toch voor mij goed werkt, en stukken goedkoper is als KPN en vodafone) voor 25 pm, eerste jaar internet gratis en daarna 11,95 (wilde de duurdere variant)
     
  5. wapa

    wapa Fanatiek lid

    7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Haha, valt mee, zou als ik jou was wel even bij dealdirect kijken, abo`s zijn daar zo goedkoop dat krijg je nergens ( trust me heb echt dagen gezocht )
     
  6. Milaa

    Milaa Fanatiek lid

    8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Die site is dan wel te vertrouwen? Want ik zie er verder niet veel van op staan...
    Jij hebt t ook via deze site gedaan??
     
  7. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ja is die site oke? Ben ook al een tijdje op zoek namelijk..
     
  8. daphne78

    daphne78 VIP lid

    10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    ik vind er weinig op staan qua telefoon
     
  9. wapa

    wapa Fanatiek lid

    7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Ja ik had de telefoon binnen 2 dagen in huis, koerier kwam hem brengen en het is gewoon een vodafone abonnement, het is wel meteen voor 2 jaar ( daarna gaan de kosten omhoog, dus zeg hem voor die tijd op )

    Mijn broertje had een poos terug ook een abo via deze site genomen en heeft daar nooit problemen mee gehad en ik kon zelf geen negatieve ervaringen vinden op i-net, dus ik heb de gok genomen en tot op heden bevalt het erg goed!!Wat mij betreft zeker een aanrader!!
     
  10. siske89

    siske89 Niet meer actief

    Ik heb een samsung star en in het begin liep dat echt goed maar nu na een anderhalf jaar begint hij toch tekenen van slijtage te vertonen. Maar ik blijf er wel erg tevreden over. Is touch-screen maar erg stevig want ik liet hem reeds een paar keer vallen en aan het scherm zelf is nog niets. Enkelde beveiligheid van het scherm is soms eens waardeloos. Vb: gebeurt dat ik mijn gsm uit me handtas haal en hij ontgrendeld is.
     
  11. Milaa

    Milaa Fanatiek lid

    8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Ja die heb ik nu ook. Ben m een beetje beu, want ik bel zo vaak mensen door die ontgrendeling! pff! En hij is nu ook echt aan het einde van zn latijn.. maar goed..

    Nog meer mensen die een blackberry of htc hebben die mij tips kunnen geven?
     
  12. Milaa

    Milaa Fanatiek lid

    8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Niemand???
     
  13. samantha1

    samantha1 Fanatiek lid

    30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Ik heb een blackberry 8520.. m'n vriend een blackberry bold 9700.. beiden vinden we het heerlijke telefoons.. Zou ook niet weer een andere telefoon willen hebben.. wel de nieuwere versie van de blackberry, maar blijf bij de bb..

    Hebben een abo van vodafone erop..en ook dat bevalt prima..
    Het is wel fijn dat we beiden een bb hebben.. we pingen nu onderling...en dat kost dan verder niks, omdat het al in het blackberry abonnement zit. Dus ideaal... :)
     
  14. Milaa

    Milaa Fanatiek lid

    8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Pingen is dus zoiezo gratis? Kan dat ook op een HTC of weet jij dat niet?? ?
    Wat betaal je voor je abbo als ik vragen mag???
     
  15. Desert

    Desert Fanatiek lid

    18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Als je een bb neemt, moet je een daarbij behorende bb abonnement nemen...dan kun je pingen..of whatsappen(kun je ook met anderen die geen bb hebben pingen)

    Ik zelf heb een abonnement van 35 euro en een internet van 15euro(geloof ik)

    Ik mag in mei verlengen...en ik vind touchscreen helemaal niks, dus ik blijf bij de bb, alleen dan de torch! Nadeel van bb is wel dat je veeeeel minder leukere apps heb, dan bij een android toestel..
     
  16. sniffy

    sniffy VIP lid

    26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik heb een iphone. Vind het echt een geweldige telefoon/agenda/computer en wat er nog meer op zit.

    Ik ben niet zo van de blackberry ed want daar zit Windows Mobile op. Dat zat ook op mijn vorige telefoon, Samsung i620 ofzo.
    Door windows mobile liep mijn telefoon vaak vast.
     

Deel Deze Pagina