Ik plas bloed

Discussie in 'De lounge' gestart door HooyoShimbir, 14 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Mischien iemand dit ook weleens meegemaakt.

Ik plas bloed en het doet zeer. heb al wat opgevangen wat ik strax gelijk naar de ha ga brengen.
    Kan dit van een blaasontsteking komen? Heb ik namelijk nog nooit gehad.

Ik schok me dood gister!

2. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Ja dat kan zeer zeker.

3. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Toen ik je onderwerp zag, dacht ik meteen: die heeft blaasontsteking.

4. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Nou "gelukkig" dan maar! Heb alleen geen koorts of grieperig gevoel. Maarja zoals ik al zei nog nooit een blaasontsteking gehad dus heb ook geen idee hoe dat voelt.

5. Alf

Alf Niet meer actief

En of dat kan! Goed dat je afspraak hebt. Beterschap!

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Kan idd zeker. Zelf heb ik altijd een verwaarloosde blaasontsteking en bijna altijd met bloed. Wacht altijd tot ik zoveel pijn hebber ik amper nog kan lopen in de hoop dat het over gaat. Maar natuurlijk gaat het niet over en als ik bloed plas ga ik dan toch maar

Succes

7. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83

Kun je beter niet doen. Kun je een nierbekontsteking van krijgen en geloof me dat wil je niet. Bij de minste twijfel ff plasje inleveren:)

Ts goed dat je wat urine inlevert.
    Beterschap.

8. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    En ter geruststelling: ik plas ook wel eens bloed en dat komt door een nierziekte, maar dat is nooit pijnlijk. Dus goede kans dat het bij jou echt niets met je nieren te maken heeft maar idd een blaasontsteking is (al kan dat natuurlijk alleen door een arts vastgesteld worden!).
    Beterschap.

9. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Herkenbaar ... zelf ook gehad en blaasontsteking. Goed dat je het inlevert ze kunnen volgens mij dat meteen testen (is voor mij al even geleden!). Succes

10. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Ja dat is een blaasontsteking. Goed dat je er mee naar de ha gaat. Als je het verwaarloosd word het een nierbekkenonsteking.. AUW!

11. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Dat ik het las dacht ik ook gelijk aan een blaasontsteking. Sterkte ermee!

12. Hoontje

Hoontje Lid

8 nov 2013
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt idd als een blaasontsteking.
    Zelf 2 weken terug ook blaasontsteking gehad (op een zaterdagavond natuurlijk ;)) en plaste ook bloed.
    Heb bij eerdere blaasontstekingen altijd antibiotica gekregen , maar nu kreeg ik 1 zakje Monuril gekregen. Werkte echt super!

13. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Nou plasje is ingeleverd! Om 11uur bellen voor de uitslag. Ben benieuwd.

Bedankt voor t meedenken

14. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.327
    681
    113
    Utrecht
    Ook ik heb dat gehad. Ik heb heel vaak blaasontstekingen gehad, maar die laatste keer had ik alleen heel veel bloedverlies bij het plassen en deed het uitwendig wat zeer. Toch een blaasontsteking. Ik was me echt lam geschrokken. Pas later begon ik echt ziek te worden, maar ik had het idee dat het kwam door de AB. Want toen ik daarmee gestopt was, voelde ik mij bijna direct weer helemaal beter.

Beterschap!! En goed dat je zo snel naar de huisarts bent gegaan. Nu afwachten.

15. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Maak de AB kuur (die krijg je vast) wel helemaal af. Ik heb een hoge pijngrens en een keer had ik de blaasontsteking niet door. Het gevolg was een nierbekkenontsteking. Ik heb kromgelopen naar de apotheek. Drink ook heel veel water en eet sinaasappels/mandarijnen voor de vitamine C.
    Drink nooit alcohol tijdens een blaasontsteking of AB voor blaasontsteking!!!

16. HooyoShimbir

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad

Tnx voor de tips! Vit c bruistabblet neem ik al dagelijks.
    Ik dacht echt dat een blaasontsteking veel meer pijn zou doen. Over eeb uurtje weet k zeker :) naar kan haast niet anders (heb ff op inet gezocht)

Alcohol drink ik niet.

17. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Een overdosis vit C en cranberry pillen wil vaak ook goed helpen!

sterkte!

18. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Veel cranberrysap drinken, het reinigt nieren en urinewegen.
    Zo kun je de kans op een blaasontsteking verminderen en als je er nu een hebt ondersteund het de AB.

19. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Ik had laatst hetzelfde, maar bij urine inleveren kwam geen blaasontsteking uit. Had verder wel gewoon echt de typische klachten; pijn bij plassen/volle blaas, steeds gevoel dat je moet plassen, etc. Ben toen de cranberrypillen van Roter gaan slikken. (wel duur, 20 euro voor 15 dagen kuurtje...) En na 5 dagen was het over. Dus was duidelijk wel een blaasontsteking, ondanks dat dat er bij HA niet uit kwam...

20. raspberry

raspberry Niet meer actief

Bij mijn weten kan dat, dus zeker even langs de huisarts! Hopelijk is het idd simpelweg een blaasontsteking. Beterschap!

Deel Deze Pagina