Hoi, Wie wil even meekijken? Ik wil mijn man verrassen met AirPods Pro voor zijn verjaardag. Ik wilde op Wehkamp bestellen maar nu valt het me op dat ze bij Apple veel duurder zijn. Kan iemand me vertellen waar dat prijsverschil vandaan komt? Zit er iets niet bij, is het een oudere versie? Of zie ik iets anders over het hoofd? (De gratis inscriptie hoeft niet) Alvast bedankt voor het meekijken!
Producten zijn volgens mij altijd duurder bij hun eigen leverancier. Kijk maar eens naar de prijzen van Philips producten op hun eigen website en vergelijk ze met andere aanbieders. Ik zou sowieso bij dit soort aankopen even verder kijken, ze zijn nog wel goedkoper te krijgen bv coolblue https://www.coolblue.nl/product/852042/apple-airpods-pro-met-draadloze-oplaadcase.html?cmt=c_a%2Ccid_8859819263%2Caid_89215925997%2Ctid_aud-933144999257%3Apla-313134266636%2Cgn_g%2Cd_m&gclid=CjwKCAiAjeSABhAPEiwAqfxURYYNB_eQa3meYyMQt2pJSbSbDLkdclgCQqiPx9mCfQp2lh2gLVjwkxoC5DEQAvD_BwE En bij Amazon staan ze voor nog geen €207
Oh top! Ik wilde bij Wehkamp bestellen omdat ik daar nog een waardebon van had maar dan ben ik bij Amazon alsnog goedkoper uit dus dan bewaren we die bon maar voor wat anders Bedankt!
Zou de klantenservice bij Amazon ook een beetje acceptabel niveau zijn? Mochten er problemen mee zijn..