Ik zoek even een steuntje AUB..

Discussie in 'Miskraam' gestart door belladimarina, 21 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.789
    18.973
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wat verdrietig om dit nieuws te horen, ook al hield je er al een beetje rekening mee. Je schreef dat je net te horen hebt gekregen dat je niet / moeilijk zwanger wordt. Kwam dit naar voren tijdens onderzoek omdat je al lang 'bezig' bent? Of is het ontdekt tijdens onderzoek?

Als je al langer probeert zwanger te raken, dan ken je het gevoel van teleurstelling bij elke negatieve test. Mijn man en ik probeerden al een jaar in verwachting te raken toen ik een miskraam kreeg. Ik was er die maand erop heel erg mee bezig. Want zoals je zegt: de kans schijnt na een miskraam iets groter te zijn. Doordat ik heel veel hoop had, was de teleurstelling die maand des te groter toen ik niet zwanger bleek te zijn.
    Je hebt niks aan mijn verhaal; want je gaat komende maand toch hopen dat het weer raak is. En terecht! Ik hoop met je mee. Maar houdt wel echt in gedachten dat het niet gelijk in één keer hoeft te lukken.

Veel succes. Ik hoop dat je weer een positieve test in handen zult krijgen. Een volgende zwangerschap is extra spannend. Ik wens je van harte toe dat het je gegund mag zijn om volgende keer een spannende, maar voorspoedige zwangerschap te hebben!

2. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Ha meis,

heel veel sterkte met het verwerken. Ik hoop voor je dat je in de toekomst alsnog een goede zwangerschap krijgt!

big hug!

3. wup79

wup79 Bekend lid

18 sep 2011
    676
    0
    0
    NULL
    NULL
    ...heel veel sterkte.

Ik ben heel blij voor je dat je man mee was, dat is voor jou fijn, maar blijkbaar voor hem een enorme shock. Was hij er ws toch erg mee bezig.

Heel veel sterkte! en succes met opnieuw zwanger worden!!!!!!!

4. Cloe25

Cloe25 Lid

29 jan 2012
    89
    1
    0
    Ik krijg tranen in mijn ogen van jou verhaal over wat je doormaakt nu.
    Ik wil je heel veel sterkte wensen de aankomende tijd!

Ik begrijp dat je man het moeilijk vindt om er over te praten maar jullie zijn geliefde en ik ben van mening dat hij ook aan jou gevoel mag denken. Bespreek met hem hoe jij je hierover voelt en dat je wil proberen hier over te praten op een manier waar jullie beide vrede mee hebben. Zeg daarbij dat jij ook begrip hebt voor zijn gevoel.
    Je maakt tenslotte alles ook fysiek mee niet alleen psychisch!

Gr. Cloe

5. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Wat moeilijk voor jullie!! Wil jullie veel sterkte toe wensen...

Deel Deze Pagina