Family Island

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Robijn89, 7 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Elke maandag om half 9.
    Wie heeft de eerste aflevering gezien?

2. MeFlower

MeFlower Niet meer actief

ik niet. was het interessant?

3. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Ja, vond ik wel.
    Was nu nog vooral een voorstel aflevering met een eerste introducerende opdracht.

4. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik vond het "heftige" gezinnen zeg poe kan me voorstellen dat je daar radeloos van wordt.

5. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Ja ik ook!

Dat meisje van 20 zei dat ze het gevoel had dat haar moeder en stiefvader meer van haar broertje hielden dan van haar. Haar moeder reageerde daar helemaal niet op.. alleen op haar problemen.. Ik zou het echt vreselijk vinden als mijn kind dat gevoel had.

6. mellanie76

mellanie76 VIP lid

5 aug 2016
    17.645
    801
    113
    moeder
    Rotterdam
    Ik heb het gezien, hoe erg kun je als ouders dingen uit de hand laten lopen.
    Er wordt gestolen van ouders, gescholden(bitch,kutwijf)
    gegooid met spullen.
    Maar wat mij echt verbaasd dat er geweld aan te pas komt.
    Kinderen die gewoon hun ouders slaan.!!!!

7. zara1983

zara1983 Fanatiek lid

1 nov 2013
    1.207
    534
    113
    NULL
    Ik heb toch wel medelijden met Marise. Ze wordt elke dag op straat gezet onder alle (weers)omstandigheden. Moet zich daar maar redden zonder iets. Ze heeft geen emoties of kan deze niet uiten maar het lijkt tnt ook niet echt of ze thuis ooit liefde ontvangen heeft.
    Ouders zullen vast enorm radeloos zijn, maar dit helpt ook voor niemand denk ik. Ben benieuwd wat hier aan ten gronde ligt

8. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Dit gedrag is er niet van de 1 op de andere dag he?! Het gaat langzaam van kwaad tot erger. Vaak weten ouders niet hoe ze ermee om moeten gaan, weten niet waar ze hulp kunnen krijgen of de hulpverlening faalt hopeloos in het begeleiden van ouders.

Het blijft moeilijk oordelen over iets wat je zelf (nog) niet mee hebt gemaakt en waar je maar een heel klein stukje van ziet.

9. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Ja, ik heb ook met haar te doen. Heb ook het idee dat als ze het oprecht goed wil doen, haar ouders dat niet willen zien..

10. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Ik zie een meisje dat niet weet hoe ze verder moet en ouders die haar lakse houding ook niet meer aankunnen.
    Als je kind niets wilt, wat moet je dan? Ze zal moeten laten zien dat ze uberhaupt wat wilt en dan gaan de ouders wel met haar mee, maar ik snap die ouders wel, trekken aan een dood paard is gewoon niet te doen.
    Dat kind is al 19 of 20, lieve help toen woonde ik al bijna op mezelf.. beetje verantwoordelijkheid hoor!

11. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    ik heb dat juist totaal niet.
    ik zie mezelf hetzelfde doen als mijn dochter niet wil studeren of werken op die leeftijd maar wel van mijn geld wil leven.
    en als ze het niet krijgt gewoon stelen.
    ik vind haar hele houding een beetje van tja het interesseert me eigenlijk niet.
    zelfs johnny is haar houding een beetje zat.
    er zal heus wel genoeg gebeurd zijn waardoor zij zo doet en haar ouders net zo maar medelijden kan ik dan weer niet hebben.
    ik had toen ik 20 was een eigen huis, baan een kind en een vent

12. 2mam2

2mam2 Fanatiek lid

16 feb 2015
    1.088
    0
    0
    Je zou in eerste instantie bijna medelijden krijgen met haar maar als ik dan bedenk dat ze al 20 is en ik toen zelf al lang en breed uit huis was, mijn eigen boontjes dopte, trouwde en een kindje kreeg wordt het beeld wel even wat anders. Als het nu een 14 jarige was, dan was het een ander verhaal maar dit is gewoon een volwassen meid.
    Ik hoor ook 'iedereen' over medelijden met haar en speculaties over geen liefde thuis hebben ontvangen etc. maar wij zien een enorm klein gedeelte en ik geloof echt wel dat er zó veel aan vooraf is gegaan dat je uiteindelijk als ouder zo'n punt bereikt dat je machteloos bent en alle hoop is verloren.
    Ik las ook ergens anders dat die Cedric zo weinig aandacht en liefde zou krijgen, maar waar maak je dat nou uit op? Uit die paar fragmenten?
    Ook wel typisch trouwens dat ze begin van de dag elkaar spijt hebben betogen, afgesproken dat hij zou luisteren om de sfeer beter te houden en die avond is ie dan weer brutaal en luistert niet naar zn moeder. Hoe dat dan werkt..

Ik moet zeggen ik vond/vind het vaak al flink pittig met een peuterpuber waardoor ik vaak genoeg met de handen in het haar heb gezeten op sommige momenten. Laat staan de echte puberteit, als je dan ook nog een tegendraads kind hebt of een kind met gedragsproblemen dat kijkt me echt ongelooflijk zwaar.

13. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Ik heb slechts aflevering 4 gezien. Dat is de meest recente. Petje af voor de ouders. Ze willen zo graag dat het goed komt dat zij met de billen bloot gaan op tv.

14. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Ik heb ook 2 van die draken die flink kunnen puberen. ;)
    Dat wordt inderdaad nog wat als ze de echte puberteit bereiken.

En dan zijn de ouders van die jongen gescheiden, allebei houden ze er een andere opvoeding op na, waardoor Cedric het ook niet meer weet en zijn frustraties afreageert.
    Ik heb echt met dat gezin te doen. Het is ook nog eens voor de ouders heel moeilijk. Vader walst over alles en iedereen heen, moeder voelt zich niet gehoord/begrepen. En vader voelt zijn mentale situatie (hersenbeschadiging door een ongeluk) niet serieus genomen.

Deel Deze Pagina