Hallo meiden, Wij proberen zwanger te worden en totaal onverwacht na ronde 1 een apart gevoel.. Diverse testen gedaan voor NOD alles Negatief en nu sinds zaterdag alles licht positief. Die testen van Action en Testjezelf zijn wel vrij duidelijk.. dus ik dacht: ik koop eens een duurdere.. maar CB Plus is nóg onduidelijker... ik weet het nu niet meer hoor. CB is in het echt wel ietsje duidelijker... Ben ik zwanger? Niet zwanger? Of niet meer zwanger? Blijven de testen zo licht? Ben nu ongeveer 3 á 4 dagen na NOD... Ik slaap verschrikkelijk, ieder uur wakker en zit om .05.30 beneden.. en zo nog meer 'vage' kwaaltjes.
Hmm ik zou gewoon even afwachten. Komt er geen menstruatie na een dag of 2 nog even testen. Ik had toen al wel duidelijkere tests maar dat zegt ook niet zo veel. Meer dan afwachten kun je nu even niet doen. Succes!
Kan ook zijn dat de innesteling wat later was en dat ze daarom nog wat licht zijn.. Idd even afwachten en over een paar dagen weer een testje doen of te kijken of hij oploopt..
In de eerste ronde kan je cyclus nog wat van slag zijn, misschien is je eisprong iets later geweest. CB plus zijn ook wat minder gevoelig. Je zou eens een CB digital kunnen proberen, ik denk dat die wel "Zwanger 1-2" zegt 😊
Ik zal ook dit advies opvolgen... de CB digital gaf bij mij ook zwanger aan bij een vergelijkbaar streepje als op jouw test!