Ik zoek het topic over onvruchtbaarheid begrijpen

Discussie in 'Over deze site' gestart door mol81, 20 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mol81

mol81 Niet meer actief

Hallo,

Een aantal dagen geleden werd er in de lounge een topic over onvruchtbaarheid begrijpen geplaatst. Deze werd verschoven naar zwanger worden. Ik had een behoorlijk lang verhaal getypt maar kan het topic niet meer vinden. Wie weet waar ik het kan vinden?

2. Jel

Jel Niet meer actief

Anders kijk je even tussen je eigen geplaatste berichten waar en of tie er tussen staat.

3. Jel

Jel Niet meer actief

Tussen jouw berichten kan ik hem zo snel niet vinden. Misschien is het topic om de 1 of andere reden verwijderd?

4. mol81

mol81 Niet meer actief

Dat denk ik ook, want ik had al tussen mijn berichten gekeken,

5. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Volgens mij is ie in zijn geheel verwijderd. Misschien wil een mod uitleggen waarom? :) Als het is omdat het een gevoelig onderwerp was zou ik het wel vreemd vinden, aangezien onderwerpen als "we slaan een maand over want ik wil geen kerstkindje" en "mijn werld is ingestort nu blijkt dat ik een zoon krijg want ik wil liever een dochter", wel gewoon mogen.

6. mol81

mol81 Niet meer actief

Ik ben dan ook wel benieuwd waarom het topic weg is. Ik wil wel graag mijn getypte verslag nog kunnen opslaan op mijn eigen pc.

7. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Topic is verwijderd omdat het voor veel onrust zorgde. mol81 ik zal je reactie je per pb toesturen.

Lotte

Deel Deze Pagina