Hoi hoi, Show de slaapkamer van je beeb!!!!!! Ik heb namelijk inspiratie nodig! Mijn zoon is verhuisd naar de voorste kamer, omdat de kamer waarin hij eerst sliep ontzettend warm wordt als de zon schijnt. (op het zuiden) Daar hadden we een hele leuke boom van Inke.nl, alles bij elkaar kostte dat 395,-...dit keer willen we het iets goedkoper houden, maar wel origineel! Wie heeft er mooie foto's of ideeën!? Dit is een foto van zijn kamertje toen (staat nu computer enz weer in!) Bekijk bijlage 148154 Ik hou niet van fotobehang en ook niet van winnie the pooh/woezel en pip/nijntje en dat soort beroemdheden! Ben benieuwd!!! Liefs Loesie
Leuk die behangboom! Ik vond hem te duur, en bovendien is/was onze babykamer wel heel erg klein... Wij hebben wel een aap van Inke.nl en twee vogeltjes. Wat ik ook vaak leuk vind zijn de behangetjes en muurstickers van Ferm Living. Misschien is dat wat?
Stuur je de boom dan naar mij op? Ik zou gaan voor stoere kleuren als blauw en groen. Is een beetje jungle style iets?? Wooll.nl, voor de leukste kinderkamer - Kinderkamer, Babykamer, Gordijnstof, Behang, dekbedovertrek Hele gave site dit.
Bedankt meiden, Nyn, als je de boom er zelf af komt halen (lijkt me moeilijk, want het is gewoon met behanglijm erop geplakt, haha) dan mag je hem meenemen! Gezellig! hihi! Ik zal vandaag eens op jullie sites neuzen! Zijn er niet meer mama's met een stoere jongenskamer?! Liefs!