Van geur dan hahaha. Heb nu Harpic max, die lange. Maar het sop is snel weer weg. Hij ruikt wel lekker.
Hehe het eerste wat in me opkwam was: heb ze nog nooit geproefd maar toen had jezelf er al bij gezet van geur hehe Maar je bedoeld die je aan de rand van de w.c hangt? Wij hebben volgens mij altijd een goedkopere versie van de Lidl of Aldi en die ruiken opzich best goed en schuimen bij ons ook wel een tijdje!
eigen merk jumbo, (die kopie van die van wc eend, die is ook "lekker" hihi) ruikt lang en is goedkoop!
ik heb hier vaak van die ovale balletjes van brise geloof ik, zit soort vloeistof in, en soms de wat duurdere als die erg goedkoop zijn.
Ik heb het liefst de Grapefruit variant van Ambi Pur, die ruikt superlekker en de geur blijft ook lang hangen. Maar op een of andere manier heeft niet elke supermarkt m, ik krijg het vermoeden dat ie er uit gaat. Zo jammer!!! Dus nu ben ik op zoek naar een goed alternatief, ik lees lekker mee!
kleintje88: huh, ik had die van de lidl, van w5 en daar kwam geen geur en geen sop vanaf, Heb de rest van het doosje in de vuilnisbak gegooid....
die licht zacht roze van ambi pur vind ik lekker en je hebt ook een weet het merk niet meer.... volgens mij wc eend...is zit een hard blauwe vloeistof in en op het ding zelf zit een zilverfolie die je eraf moet trekken voor nog meer parfum zeg maar...die is ook erg lekker maar wel vrij duur.
Mijn vader heeft blauwe blokjes (volgens mij van Lidl) die je in de bak van de wc zelf moet steken. Ruikt lekker en het water is knalblauw als je doorspoelt.
die dingen gebruik ik nou eigenlijk nooit hahah. maar goed geen antwoord op je vraag dus kan je niet helpen.
Ik heb nu de groene van ambi pur, en die rook je alleen de eerste 3 dagen Heb ook regelmatig die van Bref gehad, is een dubbele, te koop bij de op=op
Ik heb eigenlijk altijd Ambi pur in de wc hangen, die vind ik het lekkerste ruiken. Ik koop elke keer gelijk zo'n 3 stuks per keer, dus daar doe je wel ff mee. En als die op is koop ik weer een andere geur. Dus welke ik nu echt het lekkerste vind kan ik niet echt zeggen. Ik heb ook weleens die langwerpige gehad (was dat niet van harpic max?) en die beviel mij niet. Als ik dan de wc schoon ging maken dan kwam daar allemaal 'viezigheid' achter weg, wat daar gewoon achter bleef hangen, dat vond ik niet echt lekker fris.
Die heb ik ook vaak, die is lekker ja. En ik wissel hem wel eens af met de eucaliptus versie van ambi pur
Achter die langwerpige van harpic max blijft idd sneller vuil hangen maar vind ze wel lekker ruiken. Heb op het moment die blauwe van Harpic Max zonder iets er om heen (dus net een blauw zeepje) en er zitten er 2 in de verpakking. Je hebt ze ook in geel. Ruiken erg lekker!
Ik had die ook altijd, totdat ze die dus niet hadden toen ik bij de AH boodschappen ging halen. Heb toen dezelfde genomen alleen dan van AH eigen merk (alle anderen passen niet in ons toilet, alleen maar modellen die laag kunnen hangen) en hij sopt goed Hij ruikt ook goed Conclusie: de Harpic komt er niet meer in hier, ik ga voortaan voor de Appie!