ik zoek iemand die paranormaal begaafd is of iets in die trant

Discussie in 'De lounge' gestart door VrouwtjeRomy, 7 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    Ook al geloof jezelf niet in het paranormale, ik zou toch echt voor je dochtertje een medium in gaan schakelen zodat jullie allemaal weer slaap kunnen krijgen en de angst van je dochtertje weg word genomen

2. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Oh, ik heb zoooo met je dochter en met jullie te doen! Wat zul je moe en bezorgd zijn..
    Ik probeer me voor te stellen wat ik zelf zou doen. Ik herinner me wel dat mijn dochter rond haar tweede ook extreme angsten had en daarbij ook een grote fantasie. Maar of je dochter het nu 'fantaseert' of werkelijk ziet, dat maakt nu niet uit, de angst is er echt en het begint een eigen leven te leiden als het niet doorbroken wordt. Ik vind het sowieso heel goed van je dat je je dochter serieus neemt en samen met haar de mevrouw wegstuurt. Dat zou ik consequent blijven doen. Jammer dat de mevrouw nu ook 'oma' is, ik zou proberen die twee te 'scheiden'. (Oma is heel lief. Ze was een keer boos op de hond, weet je nog? Maar oma is heel lief en ze vindt jou ook heel lief)
    Wat ik van mijn dochter ook nog weet is dat ze vaak 'nee, nee, mag niet!' riep, alsof ze de 'strengheid' van de dag 's nachts moest verwerken. Ik weet nog dat ik wel eens dacht: wat zou er op het kdv gebeurd zijn? Achteraf denk ik dat het met het ontwikkelingsmoment van mijn dochter te maken had, dingen verwerken, onder de indruk zijn van wat er om haar heen gebeurt, ect.. Maar goed, daar help ik je nu natuurlijk niet mee (ik probeer het een beetje te plaatsen, soms moet je alle opties afgaan). Wat IK zou doen: in ieder geval langs de huisarts gaan en het slaapprobleem benoemen, puur omdat ze er zichtbaar fysiek de gevolgen van heeft. Heb je een prettige CB-arts? Dan zou ik daar ook contact mee opnemen.
    Verder zou ik nog een week consequent doorgaan met steeds de mevrouw wegsturen en altijd altijd altijd troosten als ze bang is. Ze moet weten dat ze veilig is omdat jij en je vriend in de buurt zijn. (waarmee ik niet suggereer dat je haar niet troost, want dat doe je wel). Dit in de hoop dat iets doorbroken wordt. Maar als het niet afneemt of alleen maar verergert (meestal zie je eerst verergering en daarna afname) dan zou ik haar nachtrust toch voorop zetten en zorgen dat ze een tijdje ergens anders slaapt. Het is tricky omdat je dan 'toegeeft' en daarmee bevestigt dat de kamer inderdaad vermeden moet worden. En dan krijgt je haar vast niet meer terug. Pfff, weet niet of ik je help, ik vind het ook heel moeilijk. Maar je dochter is 2, ze krijgt het in haar eentje niet overwonnen of doorbroken, zeker niet op dit moment, dus ze heeft twee ouders nodig die stevig staan en heel zelfverzekerd blijven. (lastig als je zelf ook begint te twijfelen of angstig wordt in die kamer..). De kamer moet weer een plek worden die goed voelt voor haar en waar ze graag is.
    Ik heb maar een beetje hardop gebrainstormed, ik hoop dat je iets vindt waarmee jullie verder kunnen.

heel veel sterkte!

3. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Wij weten sinds kort ( en willen dit niet aan de grote klok hangen) dat mijn man paranormaal begaafd is. Maar hij heeft dit natuurlijk nog niet optimaal geleerd zeg maar..
    Het begon met schimmen/schaduwen zien en sinds kort kan hij ermee communiceren en ook bepaalde mensen/entiteiten oproepen zodat hij ermee kan communiceren.

Misschien kan hij helpen doormiddel van een foto of iets?

4. Bernie

Bernie Actief lid

11 feb 2009
    258
    17
    18
    Ik kan me wel vinden in Amber´s antwoord: het is vast een manier voor haar om te verwerken wat er overdag (of eerder) is gebeurd. Ik kan me ook wel voorstellen dat ze onbewust merkt dat ze hiermee je aandacht krijgt en dat ze daarom ´ermee´ doorgaat, of ze het nu echt zelf wil of niet. Dit komt vooral omdat het probleem de laatste dagen verergert: ze ziet dat het werkt en dat jij het ook een probleem vindt.
    Is het een idee dat je overdag - buiten de slaapkamer - eens nonchalant vraagt aan haar hoe je die mevrouw weg kunt krijgen? Gewoon bij de afwas of het koken eens een gesprekje aangaan: ´die mevrouw, wat wil die eigenlijk? Denk je dat ze nog steeds langs zou komen als we een nachtlampje kopen/ of een grote speelgoedhond/als we je bed verplaatsen´. Op die manier laat je haar een oplossing vinden voor haar eigen probleem. Misschien heeft ze ook best wel een goede oplossing in haar hoofd (zolang die maar niet is: bij jullie in bed slapen....;)). Je toont bovendien dat je haar serieus neemt. Succes!
    Mocht je in de weer gaan met mediums of andere bijzondere mensen (...), met alle respect: zorg dan in ieder geval dat je je dochter er buiten houdt. Kennelijk heeft ze al een grote fantasie en lijken dingen voor haar al snel echt.

5. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63

Ben ik niet helemaal eens met je. Natuurlijk moet je zo'n jong persoontje niet te veel bij dingen betrekken. Maar wanneer het dus wel iets "paranormaals" blijkt te zijn, moet je haar daar juist wel bij betrekken. Het liefst met een professioneel iemand.

Mij lijkt het verstandig toch iemand in te schakelen, al is het juist alleen om te bevestigen dat er "iets" is of juist niet. Maar goed, het is geheel je eigen keuze natuurlijk!;)

6. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    Ben ik met je eens.

Ik denk dat het geen kwaad kan om iemand in te schakelen.
    Dan kan er uitgesloten worden of het daadwerkelijk om een entiteit gaat of ergens anders om.

Je kan eventueel eerst ook een foto laten lezen van het kamertje komt daar helemaal niets uit dan weet je ook dat het ergens anders aan kan liggen.

In elk geval heel veel sterkte met jullie dochtertje want geen enkele ouder wil hun kind zo angstig zien wat de reden ervan ook mag zijn:(

7. floorfilla

floorfilla Actief lid

27 feb 2007
    154
    0
    0
    jeetje ik krijg gewoon kippevel wat ik allemaal nu lees,gelukkig heb ik dit nog niet mee gemaakt en hoop het ook niet om mee te maken.

8. Only me

Only me Niet meer actief

Helaas komt dit verhaal mij heel bekend voor. Hierbij moet ik mijn hart ook even luchten, en voel me zo naar hierdoor......

Mijn vriend en ik wonen in Dronten en zijn begin 2007 begonnen met het bouwen van ons huis. Alles, maar dan ook écht alles, ging fout tijdens de bouw.
    In onze familie kwamen (kleine) ziektes voor en tussen mijn vriend en mij ging het ineens ook slecht. We kregen steeds vaker onnozele ruzies, en ik bleek later nog zwanger ook. Wij wilden heel graag kinderen, daar niet van, maar het was veel vroeger dan gepland. We woonden allebei nog thuis, en ons huis was nog in aanbouw.

Sinds december 2009 wonen we er eindelijk, maar toen begon de ellende ook gelijk. Ik was degene die het allereerste ergens last van had. Met name in de namiddag en avond. Het begon toen ik op de slaapkamer met de was bezig was en iemand mijn naam in mijn oor zei. Ik schrok en dacht dat mijn vriend een geintje uit haalde, maar toen ik keek zag ik niemand en zat mijn vriend met ons kindje beneden te spelen.
    Ach, heb het me verbeeld dacht ik nog.

Toen kwamen de rare en onverklaarbare geluiden. Dingen die omvielen midden in de nacht, voetstappen, gordijnen die bewegen, en het allerergste... het gasstel wat smorgens aan stond!!!! Ik verweet het mezelf allemaal maar dat ik gewoon moe was, maar toen ik mijn vriend er op een avond mee confronteerde verklaarde hij zich ook soms niet op zijn gemak te voelen.
    Je kent het wel. Je bent alleen, maar toch kijkt er iemand naar je!

Ons dochtertje heeft sinds kort ook een slaapprobleem. Ze wordt midden in de nacht wakker, (ze sliep altijd vast vanaf 19u00 tot 08u00) en wijst naar 'Gloempa'.. zo klinkt het tenminste wat ze zegt. Zij is nu 16 maanden.
    Ze staart naar de meest rare plekken en loopt telkens iets achterna in huis.. ook wijst ze in haar kamer dingen aan.

Wij hebben sinds een paar weken een babycam van Luvion aangeschaft en tot onze grote verbazing zien wij sinds deze week rare lichtbollen door het beeld heenvliegen. Wij dachten dat het stof was, maar als 1 van ons naar boven loopt verdwijnen ze spontaan! Ook als er iemand op de kamer is bij ons kindje is er niets te zien op de TV beneden. Terwijl je verwacht als er iemand extra in de kamer is, je juist stof ziet oplaaien.

Volgens mijn vriend is er echt niets aan de hand, en valt het allemaal nog wel mee. Maar ik.. ik ben angstig, voel me niet fijn in mijn eigen huis nota bene, en heb nooit het idee alleen te zijn...

Wie o wie kan me helpen, ik ben radeloos. Via internet een medium uitnodigen wilt mijn vriend niet omdat het onzin is, gelukkig denk ik daar anders over!!

Alvast bedankt lieve mensen!!!!

Liefs, Kim

9. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Misschien kun je s naar dat tijdschrift vriendin mailen. daar staat elke week een medium in die mensen helpt met problemen. Dit klinkt wel als een verhaal wat het daar goed zou doen. Hier is blijkbaar geregeld mijn vader op "bezoek" maar mijn dochter vind m niet eng en weet zelfs dat het opa is en roept dat dan ook heel blij. Alleen ik vind het soms wat minder leuk als er rare dingen gebeuren. Dan staat ineens de camera van de babyfoon op de gordijnen gericht of hij staat ineens uit of er ligt iets in Ivy dr bed wat toch echt op de commode lag:(

10. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    Meid wat naar voor je dat je je zo in je eigen huis moet voelen:(
    Misschien een idee om je eigen topic hier over te openen? Er zijn vast genoeg meiden die je kunnen helpen. Misschien ook een goed idee om je huis te gaan reinigen met witte salie.

Ikzelf doe ook fotolezingen op aanwezigheid van eventuele energieen maar heb zelf een rustpauze in gelast. Maar er is vast wel een ander die dit eventueel voor je wilt doen.

11. Only me

Only me Niet meer actief

Ja, dat ken ik, had ik net haar bedje opgemaakt, ligt het ineens door elkaar. Of de babyfoon slaat ineens uit zeg maar, dan zie je de rode lampjes bewegen dat er geluid aanwezig is terwijl alle ramen dicht zitten en er niemand boven is.....

12. Only me

Only me Niet meer actief

Goed idee Mutti1985, ik ga hem direct aanmaken...

13. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Heb je gepbt, :D

14. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

Nou mensen echt serieus, ik heb me erbij neergelegd en heb zo'n paragnostenlijn gebelt (80ct per minuut!) maarja voor je dochter heb je de hele wereld over he. Nou die mevrouw kon me niet helpen en gaf me een ander nummer dat ik kon bellen. die meneer zegt tegen mij: ja ik heb de kamer afgesloten voor de geesten. ik zeg dus heel snugger: hoe kan dat nou ik ben op mn werk jij elders in nederland. nou dat kon hij wel. geloofde er geen k*t van dus ik vind het wel prima.

eenmaal thuis was ze nog steeds bang voor haar kamer, ik weer zo'n lijn gebelt dit maal kreeg ik diezelfde meneer weer aan de lijn, hij zegt: ik voel dat er nog steeds iemand is, het is een vrouw. dus ik zeg: dat klopt.
    hij zegt: en die vrouw heeft helemaal niets met jullie te maken maar waarom je dochter zo bang is, is omdat die mevrouw sprekend op iemand van de familie lijkt van jou of je partner. (had hem niet eens verteld dat ik een partner had!)
    dus ik zeg: dat klopt ook ze noemt die vrouw oma **** en dat is mijn moeder. en ik vroeg: waarom valt die mevrouw mijn dochter lastig en waarom gaat ze niet bij mij spoken of bij de buurvrouw? (probeerde echt serieus te reageren omdat hij echt heel veel wist ineens)
    Zijn antwoord: van het hele gebouw waar je in woont staat je dochter er als enige voor open (ik had hem niet gezegd dat ik in een flat woonde!)
    toen gebeurde er iets raars joh... ik sta er nog steeds versteld van. hij zegt op dat moment: ik heb niet alleen haar kamer maar het hele huis afgesloten voor die mevrouw ze kan niet meer naar binnen komen.
    mijn dochter staat op dat moment bij het raam met haar schoenen op het hoofdkussen dat weet ik nog want daar ergerde ik me aan maar die meneer was aan het praten dus ik hield daar mn mond over en ze riep: Mamma! mevrouw gaat weg! mevrouw is buiten!
    Ik dacht dat mn hele wereld uit elkaar viel, zooo bizar dit. Ik zei dan ook: oh echt wat leuk! zeg maar doei mevrouw!! dus zei zwaaien en ze zegt: waar is de mevrouw nou?? dus ik zeg: die mevrouw is weg nu! zegt ze: jaha want de mevrouw ging de trap af. (er is helemaal geen trap daar) dat zei ik dus ook tegen die meneer, die meneer zegt dat mijn dochter in meerdere dementies kijkt en daarom die trap ziet waar die mevrouw van af loopt en weg loopt. naja dat ging me dan NET weer iets tever maar ben blij dat het helpt. en toen liep ik uit haar kamer weer terug naar de huiskamer...

ZE BLEEF OP HAAR KAMER OM TE SPELEN! dit deed ze dus nooit meer sinds die gebeurtenis. ze heeft vandaag heerlijk op haar kamertje gespeeld en toen ik haar naar bed bracht liep ik weg en er was niets! nu nog steeds geen KIK gehoord van haar ze ligt weer vredig op haar kamertje!!!

oooh wat ben ik blij zeg! Nooit gedacht dat ik in mn leven nog eens een paragnost zou bellen hahaha maar god wat ben ik blij met die vent!

15. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Ben blij om te horen dat het waarschijnlijk opgelost is! Super zeg! Maar inderdaad, het ligt er heel erg aan wat voor iemand je aan de lijn krijgt. Jij hebt waarschijnlijk heel erg veel geluk gehad en ik ben erg blij voor je.

Ik hoop dat het rustig blijft meis!

16. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    @vrouwtjeromy.
    Echt super van je dat je dit voor je dochtertje hebt gedaan.
    Ben blij voor jullie dat die "oma" weg is.

17. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Ongelooflijk!!!:$
    Wil je vanavond nog een posten hoe het vandaag is gegaan?Heel fijn dat jullie geholpen zijn...

18. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ah ik krijg hier echt kippenvel van!!
    Gelukkig is het nu opgelost, wat zal dat voor jullie een opluchting zijn.

19. Only me

Only me Niet meer actief

Wat ben ik blij voor je!!! Ik hoop dat het zo kalm en rustig blijft, en wat een mooi iets om te weten dat je dochter toch in meerdere dementies kan kijken.

Ik hoop dat je ons op de hoogte houdt over hoe het nu gaat :)

Liefs, Kim

20. Lara11

Lara11 Niet meer actief

fijn zeg. Op naar rustige nachten en herstellen

Deel Deze Pagina