haha nou rustige nachten ho maar, ze zat vanmorgen om 4 uur luid en vrolijk te zingen hahaha dit hield ze vol tot half 6 om dan weer in slaap te vallen tot half 10... ze is dr hele ritme kwijt door dit gedoe haha maarja beter dit dan dat ze bang is!! kheb tot grote ergernis van partnerlief gewoon maar luid mee gezongen, potje met vet kwam langs, en berenbotje, en we zijn er bijjjjnaaaaa... achja...
hoi Vrouwtjeromy, ben eigenlijk heel nieuwsgierig of de verandering (ten positieve) heeft doorgezet...
Soms heeft ze nog een terug val en word ze wakker. ze zegt dan dat ze voor het raam staat, maar de laatste 3 nachten slaapt ze lekker door! En ze staat niet meer binnen.
ik heb net alles gelezen. Wat fijn dat het opgelost is! ik sta op zich wel open voor het paranormale, maar ik vind het tot apart om te lezen dat die meneer vanop afstand die vrouw heeft weggejaagd.
Super dat t heeft gewerkt, en idd beter een vrolijk meisje snachts dan een bang meisje.. Even een tip voor mensen met kindjes die bang zijn in hun kamer.. (en ik weet met echt "geesten" werkt dit niet, en moet er zoals dit verhaal meer aan te pas komen) Maar ik was vroeger bang voor dingen onder mijn bed. Mijn moeder heeft toen met een plantenspuit gevuld met water en een lekker geurtje van afwasmiddel ofzo (zeggend dat het spookjes schoonmaker was).. in mijn kamer gespoten en zo jaagde ze elke avond mijn "angsten" weg.. werkte super...