Ik wil mij zelf wel eens verwennen met een abonnement op een tijdschrift maar welke weet ik niet. Wat is nou een leuk tijdschrift voor 30+??
Ik ben 37 en lees de Linda sinds kort ook (met plezier) maar ik vind het wel beetje voor oudere dames hoor
Mee eens. Vind er niks aan. Ik vind de flair erg leuk, soms de vriendin ook nog wel. Verder lees ik Psychologie magazine, Quest en de Donald Duck Ik zou gewoon een paar losse nummers kopen (of bij de bieb lenen) en dan kijken wat je het meeste aanspreekt voordat je meteen ergens aan vast zit.
Haha dan ben je misschien zo rond de 30 @Youtan ? Toen vond ik flair, Viva, psych magazine en vriendin ook leuk idd (en nog wel beetje hoor)
Ik vond de viva en flair leuk als tiener. Daarna vond ik mezelf daar echt te oud voor. Ik lees eigenlijk alleen tijdschriften in wachtkamers of bij de kapper. Dan vind ik VTwonen, psychologie magazine, Quest, Linda en Flow wel leuk. Maar eigenlijk niets leuk genoeg om een abonnement te nemen. Stiekem lees ik het liefst de Libelle: die doet me denken aan mijn, inmiddels overleden, oma. Daar las ik als kind en tiener elk tijdschrift (Libelle en Margriet, maar ook roddelbladen) kapot. Ik heb een prachtige bundel met oude Libelles uit de jaren ‘40 en ‘50 van haar geërfd.
Flow, Linda, Ouders v Nu, Elle of Vogue? Jamie Magazine als je van koken houdt? Maar ik zou gewoon abonnement op de bibliotheek nemen en gewoon alles lezen
Ik heb helemaal niet gereageerd in dit topic maar als je echt graag wilt weten... ik ben 40 en vind de Linda! leuk en de Quest en verder lees ik voornamelijk boeken, heel veel boeken! Op mijn ereader, mijn tablet en mijn telefoon
Ik vind de Linda en Jan erg leuk. Vriendin, Viva, Flair, Vogue, Landelijk wonen en Beau Monde lees ik ook regelmatig.