Ik herinder je verhaal! (verder heb je er niks aan, ik weet namelijk niet meer hoe en wat) Ik weet nog wel dat je inderdaad veel shit over je heen kreeg. Hoop dat je haar vindt!
DAT IS HEM!!! Thanks!! Goh die nickname was ik helemaal vergeten hahaha heb ik dus ook niet op gezocht... Nu nog kijken of ik diegene kan vinden die mij toen op die nickname een prive berichtje stuurde...
shit, niemand in het forum refereerd naar het feit dat ze mij een pb'tje gestuurd heeft... kan een van de mods er misschien niet achterkomen door de berichten van vrouwpoohbeer te bekijken van die tijd?? Misschien herkent die vrouw nu het topic en weet dat ze me een pb gestuurd heeft? Er is maar 1 iemand die dat gedaan heeft n.a.v. dat topic... Ik zit op mn werk en mn pauze is voorbij dus ga snel weer verder maar kijk vanavond zeker nog eventjes naar de vorderingen! super bedankt meiden!!! Oh en wat vond ik mezelf een vreselijke moeder toen hee,,, niet omdat ik twijfelde om naar het ziekenhuis te gaan, maar omdat als het nodig was ik het misschien helemaal niet kon... die gedachte maakte me zo bang dat ik zo twijfelde over mn moederschap... das zo vreselijk dan... Vooral omdat ze in eerste instantie voor adoptie opgegeven zou worden, ik wilde haar houden omdat ik dat geestlijk niet aankon, t was mijn meisje en ik kan haar niet weggeven. En dan na zulke reacties ga je twijfelen of je het idd allemaal wel kan. niet dat ik geen goede moeder was, ze kreeg alle liefde en alle aandacht in de wereld, en nog steeds! van zowel mij als mn moeder (die relatie strubbelt helaas nog steeds haha maar ze is stapelgek op mn dochter) Maar gewoon dat ik niet genoeg geld had omdat ik perse mn diploma wilde halen (die zou ik nog geen 2 maanden later krijgen dus moest nog ff doorzetten met kindje) en daarom moest rondkomen van een studiebeurs van 785 en mijn huur was al 675, kun je nagaan. als ik daar nu op terug denk snap ik niet dat ik dat vol hield... constant kreeg ik geld vna mn moeder, at ik bij vriendinnen of vond ik iets anders om door rond te komen. Maar een goede moeder ben ik gelukkig nog steeds en madam vertoeft nu in een compleet roze ingerichte prinsessenkamer naar wens hihi!
Graag gedaan! Aangezien de nickname nog bestaat, kun je misschien proberen om op die nickname in te loggen en kijken of er nog pb-tjes staan ofzo?
Komt geen van de nicknamen in je topic je bekend voor? En anders idd even inloggen en kijken wat voor pbberichten erin staan? Succes!
Poeh, heb net het hele topic doorgelezen..... ik kan gewoon niet geloven dat sommige mensen zò hard kunnen oordelen. Wordt er zelfs verdrietig van Meis, ik hoop van harte dat je je gulle geefster vind. En wat ontzettend goed dat je open hebt gestaan voor die verandering in je leven. Ik wens je alle geluk in je leven toe. Met jezelf, met je dochter, je kleine wondertje in je buik en met je vriend. Heel fijn om te lezen dat een belabberd leven omgezet kan worden naar zoiets fijns
ik wordt zo ontzettend blij van jou bericht. Dat er mensen zijn die belangloos mensen helpen en dat het dan zo'n impact heeft! Super!!
Wat een mooi verhaal. Hoop voor je dat degene die je dit allemaal geschonken heeft hier nog te traceren is, dit is een vrouw die haar hart op de goede plek heeft en goed benut. Succes ermee.
Nou ik heb ook vol verbazing dat topic gelezen. Wat ontzettend erg dat mensen die dingen tegen je gezegd hebben daar. De verwijten en opmerkingen die je daar naar je hoofd geslingerd kreeg zijn echt absurd, helemaal omdat je uit jou berichtjes kon opmaken dat je verdrietig was, er doorheen zat en niet wist wat je moest. Ben blij om te lezen dat het goed met jullie gaat en ik hoop dat je die lieve gulle geefster gaat vinden!
Wat fijn dat er nog zulke mensen bestaan in deze wereld! Daar kunnen we allemaal wat van leren, denk ik! Wat werd jij inderdaad keihard veroordeeld zeg ...
oh echt? god zou niet weten welk wachtwoord er bij vrouwpoohbeer hoort... ik ga eens goochelen! En tsja... ze waren echt hard inderdaad. Gelukkig heb ik nooit getwijfeld aan of ik een goede moeder ben, wel of ik wel goed voor mn dochter kon zorgen in mijn situatie. Als ik 5 cent kreeg voor elke keer dat ik daaraan twijfelde hoefde ik niet meer te twijfelen zo rijk was ik hahaha
Ik herken je verhaal nog wel! Wat super dat het nu goed gaat ik wens je veel geluk, zo zie je maar: na regen komt zonneschijn