ik zoek iemand van ZP!

Discussie in 'De lounge' gestart door VrouwtjeRomy, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babyliciouss

Babyliciouss Niet meer actief

Super! Wat fijn dat je haar gevonden hebt!

Zo zie je maar, dat zo'n klein gebaar naar iemand toe, een heel leven kan veranderen!

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wat fijn dat je haar gevonden hebt.
    Ik snap wel dat ze liever annoniem blijft, zeker nu haha

3. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Hoe zou ze dan heten? een Bzp'er? Bekende zp'er :D :D

4. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

Tjonge, wat een verhaal zeg. Heb het hele oude topic doorgelezen met tranen in de ogen. Wat maken mensen (inclusief mij) zich toch gauw schuldig aan het het veroordelen van een ander. Ik hoop dat ieder zich nu beseft dat veroordelen zo'n enorme impact kan hebben! Meid wat fijn dat het nu goed met je gaat en super dat je zo'n geweldig gebaar hebt gekregen.
    Ik vroeg me alleen af of de relatie met je moeder veranderd is. Puur belangstelling, omdat iemand in het topic opperde dat het misschien een tijdelijk issue was. Als je dit liever niet verteld is dat ook prima hoor!

liefs Susy

5. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

Nee eigenlijk is de relatie tussen mij en mn moeder niet veranderd, Dit heeft niet alleen te maken met haar gedachtes over het opvoeden maar ook met het verleden tussen ons. Dus eigenlijk toch over de manier van opvoeden haha.

Mijn dochter gaat 1 keer per 2 weken een nachtje naar mn oma toe en heeft het enorm naar mn zin. Mn oma doet zoveel leuke dingen met haar, heeft zelfs een paard voor haar gekocht! (echt waar een echt paard!) Zo'n heel ieniemienie shetlandertje dat tot haar schouders komt. Hij heet Uggie en mijn dochter rijd daarop als een trotse paardrijdster. Elke 2 weken kijkt ze uit naar oma en komt ze blij terug dus ik vind het goed zo. Contact met mijn moeder is puur voor die kleine meid niet zo nodig voor ons beide...

6. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Super zeg dat je haar gevonden hebt! En super dat er zulke mensen bestaan!!:)

7. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Wat super dat je haar gevonden hebt! :)
    @Diegene; echt super lief wat je voor 'vroutjeRomy' hebt gedaan!!!

8. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat fijn dat het zo goed met jullie gezinnetje gaat. En wat ontzettend lief dat jij nu weer naar diegene opzoek was! Ik wens je heel veel geluk en liefde!

Deel Deze Pagina