ik zoek iemand, wie kan me helpen?

Discussie in 'De lounge' gestart door fluitketel, 1 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fluitketel

fluitketel Niet meer actief

haha,nou je mag me altijd helpen hoor!

2. Betsy

Betsy Niet meer actief

Duur grapje als er 100 huizen in die straat staan.

3. LolaBloem

LolaBloem Niet meer actief

Ik denk dat het beter is als je denkt dat je wat meer informatie over de persoon kwijt kan, meer over deze persoon te vertellen. Wie weet kent iemand hem wel die niet in die straat woont, maar misschien wel in een andere straat of wijk. Ik hoop dat je vriendin hem snel kan vinden.

(zat net programma spoorloos te kijken op YouTube, heb meteen een heel verhaal voor me dat er een papa word gezocht en het uiteindelijk , zoals vaker, uiteindelijk helemaal goed gaat komen.)

4. Bloem1989

Bloem1989 Niet meer actief

5. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.562
    3.065
    113
    Lid worden van een plaatselijke fb groep en daar de vraag stellen of iemand hem kent?

Maar wat moet je met ienand die nog thuis woont op die leeftijd?:roflmao:

6. fluitketel

Heeft financiele redenen dat ie weer bij zn pa is gaan wonen

7. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik vraag me af hoe je dit allemaal weet? Dan zou je toch ook een adres moeten hebben of een achternaam.

8. fluitketel

Hij heeft dit zelf vertelt aan mn vriendin.
    Zij heeft hem leren kennen toen hij aan t werk was.
    Hij vertelde alleen gelijk al allemaal prive dingen (straatnaam weten we,maar geen huisnr)

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hij vertelde gelijk al allemaal privédingen?
    Vanwege financiële redenen woont hij weer bij zijn vader?

Ren nog harder, ren!

Niveah vindt dit leuk.
  10. fluitketel

Zoals hij vertelde is hij eem hele tijd werkeloos geweest en moest daardoor uit zijn koopwoning.
    Dus vandaar dat hij weer bij zijn vader woont.

Toen ik van haar hoorde dat hij gelijk allemaal prive dingen tegen haar vertelde vond ik dat ook erg opmerkelijk! Zoiets doe je niet zomaar,lijkt me..

11. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Je gaat toch niet in een eerste gesprek vertellen over je financiële problemen:eek:
    Klinkt een beetje als zo'n vaag persoon in een bar die z'n hele levensverhaal op gaat hangen...

Waarom wil ze zo iemand vinden? Dat ze überhaupt interesse heeft:oops:

12. fluitketel

Haha,nou hij dus blijkbaar wel :p
    Ze is gewoon als een blok voor hem gevallen. Dus tja ....

13. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Eerlijk? Als goede vriendin zou ik niet teveel moeite doen om zo'n 'briljant' exemplaar te vinden. Financiele problemen, woont bij zijn ouders, vertelt zijn achternaam niet, wisselt geen telefoonnummers uit.....Laat het lekker overwaaien zou ik zeggen.

jt82, Sado, floppie888 en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dat moet wel een heel lekker ding zijn als ie na dat alles nog aantrekkelijk genoeg is om op te sporen. :D

15. fluitketel

Zijn achternaam kwam gewoon niet ter sprake, en telefoonnumers uitwisselen ging niet omdat hij gewoon aan het werk was.
    En idd misschien waait het wel over. Maar voor nu is ze helemaal weg van hem.

16. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Als uiterste optie kan je natuurlijk achterhalen waar hij werkt. En dan z'n baas bellen ;)

17. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Maar dat weet ze toch waar hij werkt? Waarom belt ze daar niet naar toe?

Bailey07 vindt dit leuk.
  18. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ja of via de Facebook/LinkedIn of bedrijfspagina op internet als ze dat hebben.

19. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Hij rijdt voor zijn werk een bep duur automerk??? Issie vertegenwoordiger van dat merk ofzo?
    Vind het vrij vaag en volgens je eigen antwoorden weet je genoeg om hem te kunnen vinden denk ik.

20. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.533
    14.046
    113
    Vrouw
    Hij is 38, rijdt een dure auto maar woont wegens financiële problemen bij zn vader?! Laat hem die dure auto weg doen en een fiets kopen of een of ander (zuinig) oud koekblik. Zo kan hij geld (be)sparen om op zichzelf te gaan.
    Pas erna help jij je vriendin met een eventuele verdere zoektocht.

Kan aan mij liggen, maar ik stel me hem nu echt voor als zo'n vent die bij elke vrijgezelle vrouw die hij tegen komt zo veel mogelijk persoonlijke details verteld om maar open en eerlijk over te komen zodat ze zich samen in een relatie kunnen storten en hij weer gratis huisvesting heeft... :roflmao:
    Zoals al eerder gezegd, weg wezen!

Deel Deze Pagina