regelmatig als ik op straat loop zie ik meiden/vrouwen met lang haar, en dan denk ik "wat zul jij een lekker pittig koppie hebben met een leuk kort kapsel" hebben jullie dat ook? raar onderwerp idd, maar zelf heb ik tot een paar jaar geleden haarlengte tot op mn kont gehad, nu heb ik het tot boven mn schouders en er zit veel meer volume in.
Hoi Hoi Ik ben hier nieuw dus stel me ff snel voor haha Ik ben Sara en ben bijna 22 jaar, En nu even over jou onderwerp. Ik heb me haar altijd lang gehad, de kortste haar wat ik heb gehad was iets korter dan me schouders en eigelijk denk ik dat heel veel vrouwen dat niet durfen hun haar heel kort knippen, ik zou er ook niet aan moeten denken voor het zelfde geld staat het me niet nou, dan loopt je dan in je korte koppie hahaha Nou ik hoor het wel groetjes Sara
allereerst sara, welkom! ik weet ook eigenlijk niet hoe ik erzo bij kom, maar dacht er ineens aan. ik heb het ook niet van lang ineens naar korter gedaan, iedere keer bij de kapper ietsie meer eraf tot deze lengte en die bevalt me gelukkig. maar snap wel dat het een hele stap is om van lang naar kort te gaan
Ik heb ook erg lang haar en soms wil ik het ook afknippen, maar dan gaat m'n mannetje de lucht in Hij wil echt zo graag dat ik m'n lange haar hou Ik vind het zelf ook fijner om lang haar te hebben, heb het een keer kort gedaan en had er ontzettend veel spijt van!
Hoi Zonnetje.. Zo mag ik je noemen toch? Dank je wel en hoop met veel plezier hier te beleven. Haha ik heb ook vaak dan denk ik iets en zeg ik het wel eens tegen iemand, en dan zitten ze me ook aan te kijken van, oke haha. maar het is zo sommige haren van vrouwen groeien gewoon niet hard, dus dan durfen vele het niet te knippen. mijn haar daar in tegen die groeit als kool dus dat scheeld echt enorm. Ik heb bijvoorbeeld een keer gehad, ik ging naar de kapper en had echt lang haar bijna tot me kont, en dacht nou moet het er af. dus ik zit daar en die vent zat naar me haar te kijken, en een beetje te kammen en zet zo in een keer de SCHAAR in me haar dus ik dacht oke hij weet wel wat die doet. dus hij klaar opeen geven moment hij laat het nog zien en zag er goed uit dacht ik en ik kom thuis en het was gewoon vrezelijk scheef geknipt nou dan krijg je wel tranen in je ogen hoor,
[ maar dan gaat m'n mannetje de lucht in hihi, ik zeg weleens als ik naar de kapper ga, dat ik het laat millimeteren. dat zegt ie dat ie gelijk andere sloten op de deur laat zetten...
Ik ben altijd rigoreus met mijn haar. Nu heb ik het redelijk lang, over mijn schouders, maar straks krijg ik weer de kriebels en dan is het rats de schaar erin. Heb het heel kort gehad, maar ook heel lang. Van mezelf ben ik roodharig, maar ben ook zwart harig geweest, blond, oranje ( omdat de coupe de solei niet goed pakte door mijn rode haar bij de kapper) blauw, weet ik veel, ik heb alles wel gehad tot inzet dreads en vlechten toe. Ik ben totaal niet bang om dingen met mijn haar te doen, en vind het heerlijk om lang, heeel lang in die kappersstoel te mogen zitten. Ik kijk al uit naar de bevalling, ik heb namelijk van een hostes een bon gekregen, en ik mag na de bevalling samen met ons kindje naar de kapper voor een gratis knipbeurt Ben nu al aan het fantaseren wat dat kapsel gaat worden!
Hoi Zonnetje.. Zo mag ik je noemen toch? ja hoor, ik wilde eigenlijk zonnetje, maar die was al bekend hier, dus is het zonnetjes geworden. niemand (behalve wij 2tjes) weten van onze kinderwens, vandaar dat ik hier geheel anoniem post. mocht ik zwanger worden, dan verander ik mn naam wel.
Oke dan Zonnetje... Van ons weten alleen 2 vrienden en mijn schoonouders maar ik vind het niet belangerijk wat mensen zeggen van ow, weet je wie op de site stond van zwangerschappagina nou als mensen het lezen heel leuk zelfs Mij maakt het niet zo veel uit. en ik ken ook heel goed begrijpen dat je even anoniem wil blijven, is alleen maar leuk een soort verassing wie hier achter zit
Hoi Jolanda, Ja dat komt vast wel goed toch? en ja de laatste loodjes wegen het zwaarst he? haha Groetjes Sara
Ik ben wat mijn haar betreft ook lekker impulsief. Had het altijd lang, dan had ik weer eens een bui, lekker kort. Zat 2 weken leuk en daarna was het bagger. Dan maar weer laten groeien.....na een paar jaar, toch maar weer een keer kort....en nu heb ik het net op mijn schouders en wil ik het echt weer laten groeien.... En kleurtjes.....heb nu mijn eigen kleur, dk blond, maar heb al wel wat gehad aan kleuren. blond, rood, dk bruin, mix blond/bruin... Maar nu ff geen inspiratie....
Hoi monika, Ik heb me haar nooit gekleurt ben niet zo type ofzo haha heb wel 2 keer blonde plukken gehad, en dat vond ik wel leuk, maar heb van me zelf bruin haar. Groetjes Sara
ook ik heb ze toevallig van tot over mijn schouders naar weer lekker kort laten knippen ...kleurtje derin aubergine deze keer ...heb al zwart , felrood blond en noem maar op gehad in verschillende lengtes van heel lang tot stekeltjes ...
Ik had haar tot op m'n kont. Een paar jaar geleden heb ik het af laten knippen tot net over m'n schouders. Dat was ik zo zat dat ik alles kort heb laten knippen. Stekeltjes zowat. Nou, daar was manlief niet zo blij mee... Het stond me wel, vond ik, maar het was wel erg wennen. Nu heb ik weer haar tot over m'n schouders. Dat vind ik voorlopig wel weer best.
Lang haar is mooi als je mooi haar hebt...sommige hebben het lang met dun piek haar en dat ziet er dus niet uit daarom heb ik het kort...
ik heb een lange volle bos haar en dat wordt niet korter geknipt dan net onder mijn schouders. verfen doe ik het wel alleen nu even niet het heeft een behoorlijk tik gekregen van mijn zwangerschap waar ik wel van baal want het glansten altijd en nu is het zo dof. maar ach dat zal ook wel weer goed komen
Hallo Ik had mijn haar ook tot over mijn schouders maar het had veel te lijden gehad tijdens de zwangerschap.Toen ik uit het ziekenhuis kwam na de keizersnede was het helemaal hopeloos.Ben donderdag snel naar de kapper geweest heb er een leuk model in laten knippen en laten verven. Chocolade bruin met hier en daar caramel kleurige higlights!De achterkant hangt nu net boven mijn schouders en aan de voor/bovenkant zijn allemaal laagjes geknipt.(Kan er achter nu nog een klem in) Ik ben wel van de uitdagingen dan heb ik het lang en dan weer kort ik vindt het alle twee leuk! Groetjes Claudia
Ik heb ook altijd lang haar gehad maar een paar maanden geleden was ik het zo zat dat ik het heb afgeknipt tot net boven mijn schouders. Ik zie ook wel een meiden lopen met echt kort haar maar dat is voor mij niet weggelegd mede omdat ik daar veel te dik haar voor heb en moet ik dan moeite doen om het een beetje in model te krijgen. Uitdunnen werkt ook niet dan krijg ik hakkels erin, Ik heb dik en heel stug haar. xxx Jet