(andermans) poes op nok van dak

Discussie in 'De lounge' gestart door tupp, 14 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.815
    19.111
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Tja, wat moet ik hiermee? Op de nok van het dak van de huizen tegenover ons zit nu al zeker een uur een poes. Misschien al wel langer, maar voor die tijd was ik nog niet beneden dus heb ik het niet gezien.

Het beestje zit al die tijd al in de regen. Ik heb niet de hele tijd zitten kijken, maar een uurtje geleden heb ik de poes twee keer een poging zien doen om naar beneden te gaan, maar dit lukte blijkbaar niet. Ik heb besloten even af te wachten, maar nu zit ie er nog. Moet ik hiervoor de brandweer bellen? Het lijkt me namelijk wel zielig. Maar ik heb geen verstand van poezen. Misschien zit ze daar wel heerlijk en gaat ze er vanzelf af als ze het beu is?

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hmmm in de regen...
    ik zou gewoon even naar de brandweer bellen voor advies.

3. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Ik had denk ik ook advies gevraagd, kan me niet voorstellen dat hij er voor de lol zit omdat het regent en je hem pogingen hebt zien doen eraf te komen.

4. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

of even aanbellen bij dat huis, die van ons is ook wel eens het dak op geklommen maar had daar geen erg in, een buurman is toen aan komen bellen en ik heb toen het zolder raam open gedaan en geroepen dat hij hier heen kon komen, toen naar beneden gegaan en toen kwam die zelf naar binnen.

Een brandweer komt zowieso niet langs om hem er af te halen.

5. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.815
    19.111
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik wilde net gaan bellen, toen er een HELD met een ladder langskwam. :D Poes is gered.

6. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Als wij onze zolder ramen open laten staan klimt onze rode kater ook altijd op het dak. Loopt daar wat rond, kijkt wat rond en komt weer via het raam naar binnen.
    Misschien is er ergens een raam open. Ik zou even aanbellen of die mensen weten dat de kat er zit.

Mocht ie er straks nog zitten en er is niemand thuis of zo dan zou ik misschien wel even gaan bellen.

Succes!

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Fijn dat ie gered is. Toen ik nog thuis woonde liep mijn poezebeest zo ongeveer elke dag op het dak. Maar ze kwam er ook altijd weer zelf af.

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Jeeeh voor de held!!

9. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Mooi! :D

Maar voor de volgende keer... Misschien is het goed om dat nummer 144 te bellen.
    144 Red een dier

Deel Deze Pagina