onderbroeken vraagje

Discussion in 'De lounge' started by djellybelly, Jun 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

nou ja lekker smakkelijk topic maar weet gewoon niet wat ik er mee aan moet hahahaha

ik heb altijd met donkere strings dat ze verkleuren aan de binnen kant bij je muts zeg maar hahahahah

weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit ken vermeiden heb een hekel aan witte lingerie :D

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

dat gaat niet ja inlegkruisjes gebruiken ik heb het ook het heeft te maken met de zuren bij je doos

3. djellybelly

hahahaha had al zon vermoeden maar ja om nou iedere dag met een inlegkruisje te gaan lopen heb toch al een hekel aan die dingen haahahahha

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Jep. idd een inlegkruisje gebruiken,maar vind ik zelf voor geen meter zitten in een string

5. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Ik vind ze van always trouwens weg fijn hoor, always tanga...

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

nee dat zit echt nergens naar

7. valhalla

valhalla Niet meer actief

Je strings binnenstebuiten dragen, dat verkleuren is alleen bij het katoenen stukje toch?

God wat een onderwerp :D

8. djellybelly

k vind het een drama als ik ongesteld ben gebruik ik ook altijd ob hahahahaha geen inlegkruisjes voor mij hahhahah

9. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Ik heb weer eenhekel aan ob's......steeds iets in mijn lijf wat er niet hoort...nee dank u ;)

10. valhalla

valhalla Niet meer actief

Nou ja met maandverband heb je weer iets tussen je benen zitten wat er niet hoort... Ook niet ideaal :D

11. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    haha das waar, maar van binnen voelt het echt heel naar bij me, zowat pijnlijk..vandaar ;)

12. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,063
    2,202
    113
    Brabant
    hihi, ja mijn ondergoed verkleurt ook! mn bij mn witte ondergoed (uit mn zustertijdperk;)
    en inlegkruisjes vind ik vreselijk! dan maar goedkoop ondergoed en wat vaker nieuw

13. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Stelletje zure mutsen! :)

Heb t ook hoor met zwart ondergoed. Ziet er idd niet uit. Maarja...niks aan te doen helaas.

14. lijkt me ook niet echt relekst zitten :)

15. meisje1984

meisje1984 Niet meer actief

16. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Oh, ik dacht al dat ik de enige was die dat had..
    ;)
    Wat nog erger is..... is dat ik sinds de bevalling niet de volledige controle heb over mn blaas.... en dat ik mijn ondergoed dus echt vind meuren.
    Hoop dat anderen het niet kunnen ruiken. Zal wel neit want ik heb er nooit commentaar op gehad. En ben wel erg clean wat dát betreft.

17. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
    hiihi wat een onderwerp nooit bij stilgestaan eigenlijk :)
    maarja inlegrkuisje is al helemaaaal niks...

ps soort van beetje off topic maarre hebben jullie dat nou ook met die "vernieuwde ob" kan er echt niet tegen auw wat doet dat een zeer voelt als een cactus ....
    :oops:
    (komt door soort groeven die erop lopen volgens mij ander materiaal ofzo)

18. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Ik heb er ook last van en heb ook een hekel aan inlegkruisjes en dat soort spul maar die van Carefree met de omslagflapjes zijn wel écht goed, vind ik. Het proberen waard!

Geen last van de nieuwe ob... ;)

19. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Misschien moet je er een beetje schout (vlekkenspul) op spuiten voordat je hem in de was gooit.
    Ik heb ook veel zwarte onderbroeken maar die zijn van binnen net zo zwart.

Share This Page